وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای تصادف و مرگ 5 دختر دانشجو در بابل

ماجرای تصادف و مرگ 5 دختر دانشجو در بابل
فارس: بر اثر تصادف خونین در پیچ قلعه «بزرودپی بندپی غربی شهرستان بابل» پنج دانشجوی دختر جان باختند.

پنج دانشجوی دختر اهل روستای حیدركلا بابل با خودرو رنو برای ثبت نام دانشگاه عازم دانشگاه جامع علمی و كاربردی بندپی غربی بودند كه بر اثر برخورد با یك دستگاه مینی بوس در مسیر جاده داداش نیا پیچ قلعه باستانی روستای بزرودپی از توابع شهر خوشرودپی در دم جان باختند.

بنا به گفته شاهدان انحراف به چپ خودرو رنو ناشی از پیچ تند قلعه باستانی بزرودپی به دلیل نداشتن شانه و كم عرض بودن جاده كه یكی از خطرناك ترین پیچ های منطقه است، علت این حادثه دلخراش اعلام شده است.

المیرا و آوا قربانزاده دو خواهر به اتفاق مادرشان ملیحه احمد علی نژاد، طاهره حسین پور، فاطمه عزیزنیا از قربانیان این حادثه دلخراش هستند .

با بروز این حادثه دلخراش مردم منطقه جاده داداش نیا در روستای بزرودپی را مسدود كرده و بیان داشتند تا زمانی كه مسئولان فكری برای تعریض قلعه باستانی بزرودپی نكنند اجازه عبور و مرور به ماشین ها را نمی دهند كه با قول مساعد مسئولان منطقه هم اكنون این جاده بازگشایی شده است.

مردم منطقه در حالی پیچ قلعه باستانی بزرودپی را مسدود كردند كه به دلیل بی توجهی مسئولان در طول یك سال گذشته تصادفات منجر به مرگ زیادی در این مسیر اتفاق افتاده اما مسئولان تاكنون اقدامی برای رفع این مشكل انجام ندادند.