وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یک میلیون ‌دلار هزینه ‌یک ‌شب‌ عیاشی‌ این آقازاده

یک میلیون ‌دلار هزینه ‌یک ‌شب‌ عیاشی‌ این آقازاده
اسناد منتشر شده ویکی لیکس از زندگی تجملاتی و پر زرق و برق خانواده سرهنگ قذافی، پرده برداشتند.

به گزارش فردا به نقل از وب سایت ایندیا تودی، بر اساس این اسناد سیف الاسلام قذافی- فرزند دوم کلنل- در سال ۲۰۰۹، زمانی که در یکی از جزایر کارائیب به سر می برد، به خواننده زنی – ماریا کری- برای اجرای ۴ آواز مبلغ ۱ میلیون دلار پرداخته است.

این اسناد همچنین آشکار کردند که خانواده قذافی درآمد کلانی از شرکت های نفتی لیبی- که از قضا ملی نیز هستند- به جیب خود سرازیر می کنند. یکی از اسنادی که تاریخ آن متعلق به سال ۲۰۰۶، می باشد نشان می دهد «تمام فرزندان قذافی و وفاداران به او درآمد های کلانی از شرکت ملی نفت لیبی به جیب می زنند».

سیف این جشن را در سال ۲۰۰۹- یک روز پس از آغاز سال نو میلادی- در یکی از هتل های جزایر کارائیب برگزار کرد. با انتشار این خبر، سیف آن را تکذیب کرد و اعلام کرد که برادر بزرگ تر او- معتصم، که هم اکنون در رئیس دستگاه اطلاعات قذافی است- دست به این اقدام زده است. این انکار اوضاع را بد تر کرد و فسادهای مالی معتصم را نیز آشکار ساخت.

معتصم عنوان کرد که این جشنی با این مشخصات را برگزار کرده اما این خواننده معروف در جشن او حضور نداشته بلکه شخص دیگری حضور داشته است. اسناد ویکی لیکس همچنین مشخص کردند «معتصم در سال ۲۰۰۸ مبلغ ۲. ۱ میلیارد دلار برای را تشکیل گروه خود از شرکت ملی نفت لیبی درخواست کرده است.»

این اسناد همچنین نشان می دهند که سرهنگ قذافی یکی از شیفتگان مسابقات اسب دوانی می باشد و به رقص فلامنکو نیز علاقه مند است. در حال حاضر او همیشه با پرستار اکراینی خود – که سابقا فاحشه بوده است- در هر جا حاضر می شود.