وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل دختر 7 ساله با گرسنگی دادن توسط مادرش

قتل دختر 7 ساله با گرسنگی دادن توسط مادرش
یک مادر انگلیسی آنقدر دختر هفت ساله‌اش را گرسنه نگهداشت تا مرد.

«آنجلا گوردون» 36 ساله که به اتهام ارتکاب عمل غیرانسانی علیه دختر هفت ساله‌اش به 15 سال حبس محکوم شده است، به دلیل عذاب وجدان دچار اضافه وزن 114 کیلوگرمی شده و از مرگ دخترش به شدت ناراحت است.

بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیس، دختر هفت ساله این زن که «خیرا اسحاق» نام داشت، به دلیل بی‌توجهی مادر و ناپدری‌اش و گرسنگی عمدی دچار سوء تغذیه شده و در زمان مرگ تنها 15 کیلوگرم وزن داشت، در حالی که در منزلشان انواع غذاها یافت می‌شد.

منابع آگاه از قول این زن یادآور شدند که این دختر بچه به شدت به غذا خوردن علاقه داشته و حتی بیش از حد معمول موادغذایی مصرف می‌کرده است، به طوری که دوستان و اطرافیانش او را ترک کرده و علاقه‌ای به رفت و آمد با او نداشتند. مادر این کودک هم برای تنبیه وی او را از خوردن محروم کرده بود.

بر اساس گزارش روزنامه دیلی میل، «خیرا اسحاق» دختر بچه هفت ساله پیش از مرگش زیر دست این مادر و ناپدری‌اش «جنید ابوحمزه» بود و به شدت با چوب بامبو مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفت. علاوه بر این، این زوج دختر بچه هفت ساله را مجبور می کردند که ساعت‌ها با لباس خواب خارج از خانه بماند، بطوری که این کودک در زمان مرگ 40 درصد از وزن بدنش را از دست داده بود.

بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیس، ناپدری این دختر بچه از شیزوفرنی رنج می‌برد، به طوری که این دختر به همراه پنج کودک دیگر غذای خود را در ظرف مخصوص سگ‌ها و در طبقه بالای منزلشان در منطقه «هندز وورث» در «بیرمنگهام» صرف می‌کردند.

 
هنگامی که از این مرد علت و انگیزه این کار پرسیده شد، وی تنها جواب داد که برای ادب کردن و تربیت درست به این کودکان گرسنگی می‌داده است،‌به طوری که وضعیت کودکان دیگر که هویتشان مشخص نشده است، نیز به شدت وخیم است و آنان بسیار لاغر هستند.