وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خوابگاه های مختلط دانشجویی در کرج

خوابگاه های مختلط دانشجویی در کرج
هم صدا:حضور بالغ بر ده هزار دانشجو دختر و پسر و تحصیل این افراد در دانشگاه آزاد رجایی شهر کرج منجر به ایجاد خوابگاههایی به سبک و سیاق جدید در این منطقه شده است.

به گزارش البرز نیوز سودجویی برخی افراد و نیاز دانشجویان به خوابگاه برای ادامه تحصیل سبب شده تا برخی از افراد خانه های ۵۰ تا ۶۰ متری را در محلهای نزدیک به دانشگاه با ایجاد تغییرات سبک در با اجاره های ماهیانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در اختیار این دانشجویان قرار می دهند.

این افراد با استفاده از یک نئوپان دیواری را در اطاقهایی را ایجاد کرده و به صورت گروهی و یا انفرادی درا ختیار دانشجویان قرار می دهند.
در برخی از این واحدهای اجاره ای که تنها یک ترم هم اجاره می دهند و معمولا همه اجاره یک ترم را هم در ابتدای ترم از دانشجو اخذ می کنند فضاهای عمومی مشترک بوده و دختر و پسر می بایست از این فضاها بصورت یک جا استفاده کنند.

تنها اطاقهای خواب این واحد ها آنهم با یک تخته نئوپان از هم جدا شده است. یکی از صاحبان این خوابگاهها می گوید به دلیل اینکه بتوان به راحتی و بدون دردسر این واحدها را به حالت اولیه خود در آورد از تخته و یا وسایل سبک جداکننده استفاده می شود.

در نزدیکی این واحدهای اجاره ای که بیشتر در رجایی شهر و نزدیک دانشگاه آزاد وجود دارد کافه هایی وجود دارند که تداعی کننده کافه خاله طوبی فیلم به رنگ ارغوان حاتمی کیااست.