وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز سه شنبه : 17 اسفند 1389

فال روز سه شنبه : 17 اسفند 1389
فروردین: امروز به فکر بازی و تفریح هستید، اما واقعا گیج شده اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید. سیاره بخت شما یعنی عطارد معمولا شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می‌شود بادها در جهت مخالف بوزد! برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و یاس دردسرساز می‌شود. درعوض آرام تر حرکت کنید و در طی مسیر از تجربیات خود لذت ببرید.
 

اردیبهشت: شما امروز غرق در خیال و رویا شده اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی ای که خودتان برگزیده اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای خودتان ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه پله به پله در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.
 

خرداد: بعد از اینکه شبی را با خوابهای عجیب پشت سر گذاشتد، دلتان می‌خواهد روز جدید همانطوری باشد که برایش برنامه ریزی کرده بودید! اما دیر زمانی نیست که شما در کنترل کردن واقعیت به مشکل برخورده اید و هرچه بیشتر تلاش می‌کنید، اوضاع پیچیده تر می‌شود. الان شما باید با تظاهر کردن به مسئول بودن، صلاحیت و شایستگی خود را نشان دهید! مادامی‌که شما خودتان خود را باور نداشته باشید، نمی‌توانید تصویر ذهنی تان را به واقعیت تبدیل کنید.
 

تیر: امروز در حالیکه ماه نشانه تان را ترک کرده و وارد قلمرو برج پرنشاط اسد می‌شود، شما کمی‌ احساس سبکی می‌کنید. اما هوز اثرات احساسات حل نشده مربوط به گذشته در شما باقی مانده است. تلاش برای عقلانی کردن پیشرفتهای آینده، شما را در یک نقطه کور و بی سرانجام نگه می‌دارد. به جای تکیه کردن به کلمات، فقط بر اساس آنچه می‌دانید و در لحظه حال دست به عمل بزنید.
 

مرداد: ملاقات ماه با نشانه شما بهتان قدرت می‌دهد بدون این که در قبال کارتان انتظاری داشته باشید، احساسات خود را ابراز کنید. اما بازخوردی که امروز دریافت می‌کنید اصلا برایتان مفید واقع نخواهد شد؛ چراکه به دلیل بسته شدن ارتباط بهرام و نپتون افراد دیگر اصلا درک روشنی از شما ندارند. به خودتان اعتماد کنید و برای احساسات خود بیشتر از احساسات افراد دیگر اهمیت قائل بشوید.
 

شهریور: امروز سعی می‌کنید آزاد باشید، اما خودتان هم می‌دانید که مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رو دارید که باید ظرف چند روز آینده تمامشان کنید. متاسفانه انگار با همه چیز بیگانه اید؛ این اتفاق مثل سندی می‌ماند که با زبان خارجی و نامفهوم نوشته شده باشد و شما مجبور هستید آن را امضا کنید!! البته باید بدانید که مشکل فقط در یک چیز است؛ شما نمی‌دانید که کدام بخش از شما قرار است وارد بازی شود!
 

مهر: بگذارید رویاهایتان به هر جا می‌خواهد سر بزند!! برای اینکه هر تلاشی بکنید که آن را کنترل کنید شکست می‌خورید. امروز خیالات شما انقدر شدت پیدا می‌کنند که نمی‌توانید آرامش داشته باشید. شما می‌دانید که در نقطه تغییر و تحول و عبور  از یک مرحله به مرحله دیگر هستید، پس سعی نکنید جلوی تصورات ذهنی خود را بگیرید. درعوض این قدرت خلاقانه خود را تبدیل به تصویر روشن و واضحی کنید که همه مردم بتوانند ازش استفاده کنند.
 

آبان: شما امروز در کانون توجه دیگران هستید و نسبت به عشق و علاقه ای که نثارتان می‌شود حس خوبی دارید. اغلب اوقات می‌توانید نسبت به نیازهایتان راز نگه دار باشید، اما حالا ابراز کردن آنها برایتان خیلی راحت است. البته حتی اگر درمورد آن حرف هم بزنید باز انگیزه و محرک شما مرموز باقی خواهد ماند. افراد دیگر راضی نخواهند شد، مگر آنکه آنها هم بفهمند پشت پرده چه خبر است! یادتان باشد که وظیفه شما نیست چیزی که با حرف و کلمه قابل تعریف نیست را برای دیگران توضیح دهید.
 

آذر: امروز ماه آتشین برج اسد با ذات معنوی شما مرتبط می‌شود و این ترکیب به نفع شما تمام خواهد شد. اما شما می‌دانید که نمی‌توانید زیاد از مسئولیتهایتان فرار کنید! و باید کارهایی که قول داده بودید را تحویل دهید. باوجود این کارهای شما برای افرادی که می‌خواهند نقش رهبر و راهنما را داشته باشند پوشیده می‌ماند. پس آرام تر کار کنید و در حین کار برنامه ها و کارهایتان را برای افراد دیگر توضیح دهید.
 

دی: زندگی پیچیده می‌شود!! به خصوص اگر بخواهید دست به عمل زده و کاری هیجان انگیز انجام دهید. متاسفانه شما نمی‌توانید راحت باشید و هرکاری دلتان خواست انجام دهید. سلسله روابط پیچیده ای در زندگی شما وجود دارد و مانع می‌شود که در مورد افراد دیگر زیاد صحبت کنید. پس فعلا عاقلانه تر است که با قدرت فرد دیگری موافقت کنید و علایق خود را برای وقت دیگری نگه دارید.
 

بهمن: ارتباط نامتجانس بهرام و نپتون در نشانه خودرای شما از ابرهای خیالی که فراتر از زندگی واقعی هستند می‌کاهد. در روزهای دیگر شما به راحتی می‌توانید بدون تقلید کردن از افراد دیگر عضوی از گروه های اجتماعی باشید. اما امروز آنها رفتار عجیب شما را یا درک نمی‌کنند و یا نمی‌پسندند. حتی شاید هم عقیده داشته باشند که شما ستیزه جو هستید. البته حقیقت هیچ وقت پنهان نمی‌ماند. متفاوت بودن شما دلیل نمی‌شود که نتوانید با افراد دیگر خوب برخورد کنید.
 

اسفند: امروز تلاشهای شما برای نشان دادن دلسوزی و درک کردن دیگران شاید به ثمر ننشیند. البته این سخن بدین معنی نیست که تلاشهایتان کاملا بی فایده است؛ بلکه معنی اش این است که شما مطئن نیستید که دقیقا چه چیزی خیلی مهم است. حتی حس می‌کنید چشمهایتان را بسته اند و دور خودتان می‌چرخید!! به جای اینکه سعی کنید به افراد دیگر کمک کنید، یادتان باشد که یک کار کوچک و کمی‌ مهربانی می‌تواند نتایج خیلی بزرگی به همراه داشته باشد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره