وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنایت تكان دهنده پسر غذافی دیكتاتور مصر

جنایت تكان دهنده پسر غذافی دیكتاتور مصر
مدارك فوق محرمانه جدیدی كشف شده است كه نشان می دهد انفجار های سال 2005 در منطقه توریستی شرم الشیخ مصر كه موجب مرگ 88نفر از جهانگردان مصری و خارجی شد به دستور جمال مبارك پسر دیكتاتور مخلوع مصر و برای تسویه حساب با یك رقیب صورت گرفته است.
   
روزنامه كویتی الجریده روز دوشنبه مدارك فوق محرمانه و تكان دهنده ای را فاش كرد كه نشان می دهد جمال پسر مبارك و حبیب العادلی وزیر كشور رژیم مبارك دستور انفجارهای شرم الشیخ در 23 ژوئیه 2005 را صادر كرده اند تا از یك تاجر مصری كه حق كمیسیون جمال از قرارداد صادرات گاز را كاهش داده بود انتقام جویی كنند.

براساس این خبر، مبارك و العادلی دستور انفجار را به تشكیلات سیاسی محرمانه وزارت كشور ابلاغ كردند و این تشكیلات با اجیر كردن یك گروه مسلح، سه مجتمع گردشگری در شرم الشیخ متعلق به ‘حسین سالم’ تاجر مصری را منفجر كرد تا از وی كه با نیرنگ،كمیسیون پسر مبارك از معامله صادرات گاز را از 10 درصد به 5 درصد كاهش داده بود، انتقام بگیرند.

گروه مسلح مذكور با هماهنگی كامل وزارت كشور مواد منفجره و خودروهای بمب گذاری شده را به شرم الشیخ منتقل كردند تا در ساعت صفر یعنی نیمه شب 23 ژوئیه آن را منفجر كنند.

اما شگفتی بزرگ این بود كه گروه مسلح وزارت كشور مصر را فریب داد وانفجارها را در مكانهایی غیر از جاهای معین شده و با شیوه كنترل از راه دور انجام داد در حالی كه قرار بود انفجارها برای رد گم كردن به صورت انتحاری صورت گیرد.

این انفجارها كه بر اثر آن 88 نفر كشته وصدها نفر زخمی شدند در آن زمان به افراد بدوی و فلسطینیها نسبت داده شد.