وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حذف سراسری پیك شادی دانش آموزان

حذف سراسری پیك شادی دانش آموزان
وزیر آموزش و پرورش با تاكید براینكه طی سال های گذشته به این نتیجه رسیدیم كه پیك شادی برای دانش آموزان شادی آور نیست گفت: به دنبال این هستیم كه دانش آموزان مقطع ابتدایی درگیر تكالیف خشك و خالی خود نشوند.

حمید رضا حاجی بابایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینكه ما در مجموع با توزیع پیك های نوروزی مخالف هستیم گفت: استانها و مناطق می توانند با توجه به برنامه‌های خود این پیك ها را توزیع كنند اما به آنها اعلام شده است كه به شكل اجباری نباشد و به شكل سراسری نیست.

او با تاكید براینكه مسوولیت این امربه عهده ی كارگروه‌های معاونت‌های آموزش ابتدایی استان‌ها قرار گرفته است، اظهار داشت: امسال در شهر تهران توزیع متمركز پیك نوروزی نداریم و برای این كه مانعی برای خلاقیت مناطق ایجاد نشود، تهیه پیك‌های نوروزی را به مناطق واگذار كردیم.

حاجی بابایی با بیان اینكه پیك های شادی برای دانش آموزان شادی آور نیست افزود: با تعطیلی مدارس جایگاه مقطع تحصیلی ابتدایی ارتقا پیدا می كند و نشاط وشادابی در این مقطع افزایش خواهد یافت.

وی همچنین یكی از دلایل ارائه طرح تعطیلی پنجشنبه های مدارس ابتدایی را ارتقای سطح علمی و آموزشی فرهنگیان عنوان كرد و گفت: یكی از اهداف این طرح آن است كه معلمان در سطح ابتدایی فرصت مطالعه بیشتر و ارتقای سطح تحصیلات خود را داشته باشند و از این طریق به آنها فرصت مطالعه بیشتر داده می‌شود.