وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ساماندهی وبلاگ ها، پایگاه ها و سایت های اینترنتی

ساماندهی وبلاگ ها، پایگاه ها و سایت های اینترنتی
مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساماندهی و نظارت این وزارتخانه بر پایگاه و سایت‌های اینترنتی خبر داد.

سیداحسان قاضی‌زاده اظهار کرد: این امر در راستای ارایه تسهیلات بیش‌تر به فعالان این سایت‌ها و پایگاه ها و هم‌چنین ایجاد فضای اخلاقی و تهذیب رسانه‌یی در سایت‌ها است.

وی افزود: هویت دادن به سایت‌ها و پایگاه‌های اینترنتی در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف ایشان در مورد تهذیب رسانه‌ها و اخلاق رسانه‌یی است.

قاضی‌زاده با یادآوری اینکه این سایت و پایگاه‌ها از این به بعد شناسنامه‌دار می‌شوند، همچنین با اشاره به فعالیت خانه مطبوعات در 31 استان کشور، گفت: قبل از آغاز دولت در کشور 21 خانه مطبوعات تشکیل شده بود که بعضی از این خانه‌ها نیز فعال نبودند.

وی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و ابلاغ اساسنامه جدید خانه مطبوعات این خانه‌ها در سطح کشور رونق بیش‌تری گرفته است.

قاضی‌زاده که در آیین گرامی داشت سالروز تاسیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و افتتاح هفتمین دوره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان سخن می‌گفت، با اشاره به آغاز فعالیت دوره هفتم خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان اظهار امیدواری کرد: این خانه بتواند به دور از هر نوع فعالیت سیاسی و غیرصنفی به امور خبرنگاران و رسانه‌های استان رسیدگی کند.