وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنایی ترین سرقت جنین توسط دختری 18 ساله

جنایی ترین سرقت جنین توسط دختری 18 ساله
پلیس ایالت آریزونا در آمریکا دختر 18 ساله‌ای را به اتهام تلاش برای قتل دوستش و سرقت جنین 9 ماهه‌ وی توسط ماموران دستگیر کرد.

«کاساندرا توروگا» 18 ساله که اهل منطقه ماریکوپا در ایالت آریزونای آمریکاست روز گذشته توسط پلیس ایالتی به اتهام تلاش برای قتل دوست باردارش و سرقت جنین وی به وسیله سزارین دستگیر شد.

بر اساس گزارش پلیس ایالتی، این دختر 18 ساله در حالی‌ که 2 چاقوی قصابی بزرگ، قیچی، ‌پارچه و لباس نوزاد در دست داشت در آپارتمان دوستش توسط پلیس دستگیر شد.

علاوه بر این، این دختر جوان قصد داشت همه آپارتمان را به آتش بکشد تا ردی از خود برجای نگذارد که با حضور بموقع ماموران آتش‌نشانی این حریق به طور کامل اطفا شد.

بر اساس گزارش کارشناسان پلیس ایالتی که در روزنامه دیلی‌میل هم منتشر شد، این دختر جوان به نوعی بیماری روحی- روانی مبتلاست و همواره به اطرافیانش اعلام می‌کرده باردار است، به همین دلیل تلاش کرده دوست باردارش را به قتل برساند و جنین او را با عمل سزارین برباید.

سخنگوی پلیس ایالت آریزونای آمریکا هم در این باره خاطرنشان کرد: این دختر جوان به اتهام تلاش برای قتل، به آتش کشیدن خانه دوستش و سرقت با قرار وثیقه 500هزار دلاری روانه زندان شد.