وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماساژ صورت برای پیشگیری از چین و چروک

ماساژ صورت برای پیشگیری از چین و چروک
ماساژ صورت و بدن در فرهنگ ها و جوامع مختلف از قدیم الایام شایع بوده است. در برخی تمدن های كهن از جمله چین، یونان، ایران، ژاپن و هندوستان این عمل قدمت زیادی دارد. امروزه در تمام دنیا افراد زیادی جهت كاهش روند پیری پوست و شادابی آن، كاهش استرس و كاهش انقباضات عضلانی از فواید ماساژ بهره مند می شوند.
 
پوست صورت شما اولین قسمت بدن شماست كه جلب توجه می كند به همین دلیل ماساژ صورت از جایگاه ویژه ای برخوردار است. برای آگاهی شما خانم های محترم كه علاقه مند به پوست صورت خود هستید برخی فواید ماساژ پوست صورت را برای شما ذكر می نماییم.

فواید ماساژ صورت:

    *
      بهبود شكل و حالت عضلات و پوست صورت به گونه ای كه پوست شما نرم تر و با قوام تر می شود.
    *
      ریلكس شدن عضلات صورت و چشمها
    *
      تسكین سردرد ها و درد های ناحیه ای صورت
    *
      كاهش چین و چروك ریز و كم عمق پوست صورت
    *
      تحریك جریان خون
    *
      كاهش استرس و تنش
    *
      ریلكس شدن كلی بدن از نظر فیزیكی و روانی
    *
      تحریك نقاط خاص بر روی صورت
    *
      رهایی از فشار چشم ها

لازم به ذكر است كه انواع ماساژ های پوستی با تقویت عضلات صورت می توانند در رفع چین و چروك پوست موثر باشند. ماساژ درمانی با بهبود جریان خون و لنف صورت می گیرد كه نتیجه مستقیم آن بهبود قوام پوست و توان عضلانی صورت، آرام شدن عضلات صورت و اطراف چشم هاست و همینطور از بین رفتن سر درد و كاهش استرس و نگرانی از اهدافی است كه در ماساژ صورت به آن توجه می شود.
یكی دیگر از فوایدی كه ماساژ صورت دارد از بین بردن پف و ورم صورت و در نتیجه بهبود رنگ چهره می شود. منشأ این ورم ها اكثراً استرس و كم خوابی است.
 
حال اگر خودتان بخواهید ماساژ صورت را انجام دهید به این ترتیب عمل کنید که :
هر شب هنگام خواب با استفاده از کمی روغن زیتون و یا روغن ارده که به نوک انگشتان می مالید به حالت خوابیده و چشمان بسته خیلی آرام در جهت مخالف ابتدا از گردن به بالا و سپس از زیر گونه ها به سمت چشمها و در نهایت اطراف چشم و ابرو را به حالت دورانی و برعکس ماساژ دهید و با نوک انگشتان زیر چشمها و پیشانی و اطراف سر را به آرامی ضربه بزنید.
 
با این کار شما نه تنها شما چروک شدن پوستتان را به تاخیر می اندازید بلکه آرامش خاصی را به عضلات صورت وارد خواهید کرد و علاوه بر آن با استفاده از این دو روغن مفید پوستتان را نیز تقویت خواهید کرد.
 
لازم به ذکر است که روغن ارده خاصیت ضد لک و روغن زیتون ضد چروک دارند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره