وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راه اندازی سه شبکه رادیویی جدید در ایران

راه اندازی سه شبکه رادیویی جدید در ایران
معاون صدای رسانه ملی  از راه اندازی سه شبکه رادیویی تلاوت، نمایش و آموزش خبر داد.

محمدحسین صوفی در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر  در حاشیه نخستین اجرای زنده نمایش رادیویی «اسباب بازی» گفت: رادیو تلاوت مختص پخش تلاوت قاریان ایرانی و قاریان برجسته خارجی است، شبکه نمایش به نمایش اختصاص دارد و شبکه رادیویی آموزش به آموزش‌های مورد نیاز قشرهای مختلف در سنین مختلف می‌پردازد.

وی افزود: در سال 90 علاوه بر افزایش کمّی شبکه های رادیویی، به ارتقای کیفیت برنامه های 20 شبکه رادیویی موجود توجه ویژه می شود.

صوفی به تغییر و توسعه فرکانس‌های رادیویی به عنوان یکی از موفقیت‌های رادیو در سال 89 اشاره و ابراز امیدواری کرد تا اسفند سال آینده 250 شهرستان و مرکز استان دارای پوشش‌دهی قوی شوند.

معاون صدا گفت: قدرت ارسال برنامه‌های رادیویی با فرکانس‌های پیشین پایین بود و هرکس که از شهری به شهر دیگر می‌رفت در یافتن فرکانس‌ها دچار سردرگمی می‌شد اما با ارائه فرکانس‌های جدید این مشکل برطرف شده و قدرت فرستنده‌ها نیز افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه توجه به عنصر مخاطب به عنوان سرمایه انسانی رادیو بسیار مهم است افزود: یکی از ابتکارات رادیو ارتباط چهره به چهره با مخاطب است و اجرای زنده نمایش رادیویی اسباب بازی که به بهانه آغاز سال 90 هدیه‌ای به مخاطبان بود با این هدف برگزار شد.

معاون صدا با بیان اینکه رادیو بیش از پیش به شناخت آسیب‌‌های اجتماعی و تحلیل آنها با استفاده از ابزار نمایش و با حضور مردم و منتقدان اقدام خواهد کرد گفت: از سال آینده با توسعه پوشش‌های رادیویی و تولید برنامه‌های شادمحور، برنامه های طنز و نمایشی بیشتری به مخاطبان ارائه خواهد شد.

صوفی سال 89 را سال طلایی موفقیت‌های رادیو بیان کرد و افزود: با توجه به اینکه مخاطبان ما افزایش پیدا کرده‌اند و رضایتمندی آنها نیز بیشتر شده است، به بخش قابل توجهی از اهدافمان رسیده‌ایم.

نمایش «اسباب بازی» که امروز نخستین بار به صورت زنده در حضور مخاطبان اجرا شد، به کارگردانی صدرالدین شجره و تهیه کنندگی طیبه محمدعلی بود که در استودیو شماره 8 رادیو تهران روی آنتن رفت.

رضا عمرانی، ماندانا اصلانی، سعید فرضی، فریبا متخصص و مژگان عظیمی از جمله بازیگران این نمایش بودند.