وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مهمترین آرزوی احمدی نژاد در سال 1390

مهمترین آرزوی احمدی نژاد در سال 1390
رئیس‌جمهور با اشاره به اعزام نیروهای نظامی عربستان به بحرین گفت: به آنهایی که قوای نظامی در بحرین آورده‌اند متذکر می‌شوم که در گذشته نیز برخی در منطقه بودند به کشور همسایه لشکرکشی کردند و باید از سرنوشت صدام عبرت بگیرند

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان پس از پایان آخرین جلسه هیئت دولت در سال 1389 در جمع خبرنگاران مقابله با مردم کشورهای منطقه را محکوم کرد و گفت: برخی دولت‌های منطقه از سرنوشت صدام عبرت بگیرند.

وی با بیان اینکه یک ماه پیش خطاب به برخی سران منطقه که رفتارهای غیرقابل توجیهی داشتند مطالبی گفتم، اظهار داشت: امروز در بحرین شاهد صف آرایی در مقابل توده‌های مردم هستیم که کار بسیار زشتی است.

احمدی‌نژاد خطاب به حاکمان بحرین تاکید کرد: مگر شما نمی‌خواهید حکومت کنید؟ وقتی اکثریت مردم را تحت فشار قرار می‌دهید بر چه کسانی می‌خواهید حکومت کنید؟

از سرنوشت صدام عبرت بگیرید

رئیس‌جمهور با بیان اینکه این‌گونه برخوردها جبران‌ناپذیر است، گفت: براساس تجربه، این رفتارها هیچ سرانجامی ندارد و باید نظر و خواسته‌های مردم بحرین را اجرا کنند و ایستادن مقابل مردم با تفنگ، مسلسل، بالگرد و توپ و تانک هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و به برخی‌ها هم که قوای نظامی در بحرین آورده‌اند متذکر می‌شوم که در گذشته نیز برخی در منطقه بودند که به کشور همسایه لشکرکشی کردند و باید از سرنوشت صدام عبرت بگیرند.

احمدی‌نژاد با طرح این سوال که چرا برخی می‌خواهند تجربیات شکست خورده صدام را تکرار کنند؟ تصریح کرد: مگر می‌شود امواج انسانی را با نیروهای مسلح و آن هم از طریق کشورهای همسایه متوقف کرد؟

آمریکا دوست امین و وفاداری نیست

رئیس‌جمهور خطاب به این دولت‌ها گفت: آمریکا دوست امین و وفاداری برای شما نیست و تاکنون همه دوستانش مانند صدام را قربانی کرده است.

آمریکا، صدام را به انواع سلاح‌ها مسلح کرد اما همان‌ها برای حفظ منافع خودشان مقابل صدام ایستادند.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهم برخی حاکمان کشورها سرنوشتی مشابه صدام داشته باشند، گفت: آنها باید به دنبال راه حل منصفانه باشند.

آمریکا عامل سرکوب قیام مردم مسلمان منطقه است

احمدی‌نژاد با اشاره به اوضاع بحرین اظهار داشت: از جمعیت 700 هزار نفری بحرین بیش از 600 هزار نفر معترض و خواستار تغییرند و باید به این مردم احترام گذاشت و اصلاحات انجام داد. سران این کشورها به فکر فردای خود باشید.

رئیس‌جمهور ادامه داد: همه این رفتارهای زشت را به حساب آمریکا می‌گذارم چرا که آمریکا هم اکنون درصدد نجات صهیونیست‌ها و خفه کردن مطالبات مردمی است و در این‌باره از برخی دولت‌های منطقه سوءاستفاده می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: دولت آمریکا بداند که این کشتارها لکه ننگ پاک نشدنی برای آمریکاست و با این بیداری مردم کشورهای منطقه، ریشه سلطه آمریکا از منطقه کنده خواهد شد.