وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودکشی دختر و پسر عاشق پیشه در مشهد

خودکشی دختر و پسر عاشق پیشه در مشهد
هم صدا: دختر جوانی پس از شنیدن خبر خودکشی پسر مورد علاقه اش در پل قائم (عج) او نیز در همان مکان خودکشی کرد.

به گزارش خراسان، ساعت ۵ بامداد روز بیست و نهم اسفندماه سال گذشته پسر جوانی که دچار تالمات روحی شده بود، به بالای پل قائم(عج) مشهد رفت و ناگهان خود را به پایین پل انداخت و در دم جان سپرد. با اعلام ماجرای خودکشی این جوان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران انتظامی در محل حضور یافتند و تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

به دستور مقام قضایی جسد این جوان که حدود ۲۴ سال داشت، به پزشکی قانونی حمل شد و بررسی ها درباره علت و انگیزه این اقدام ادامه یافت. هنوز ساعاتی از وقوع این حادثه دلخراش نگذشته بود که ماموران انتظامی در جریان خودکشی دختری در همان مکان قرار گرفتند و برای بررسی ماجرا به محل حادثه عزیمت کردند.

تحقیقات آنان بیانگر آن بود که این دختر پس از شنیدن خبر خودکشی پسر جوانی که چند ساعت قبل خود را از بالای پل پایین انداخته بود، اقدام به خودکشی کرده است. بررسی های بیشتر نشان داد آنان از چندی قبل با یکدیگر آشنا شده بودند و قصد ازدواج داشتند اما به دلایل نامعلومی ابتدا پسر جوان دست به خودکشی زد و پس از آن نیز دختر ۲۲ ساله به محل حادثه رفت و او نیز در اقدامی مشابه خودکشی کرد. بررسی های پلیسی و قضایی درباره این ماجرا ادامه دارد.