وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

6 راز یك بنر تبلیغاتی موفق و کار آمد

6 راز یك بنر تبلیغاتی موفق و کار آمد
افزایش كارایی یك بنر تبلیغاتی برای بهبود وضعیت كسب و كار امری حیاتی است. با خواندن این نكات ساده می توانید كارایی و اثر بخشی بنر های خود را افزایش دهید تا مشتریان بیشتری را جذب كنید.

1- هر بنر را مطابق با وب سایت میزبان طراحی كنید.
در یك فعالیت تبلیغاتی موثر ابتدا باید یك وب سایت مناسب و مرتبط پیدا كنید كه مورد علاقه مشتریان شما باشد آنگاه بنری طراحی كنید كه با سلیقه بازدیدكنندگان آن وب سایت سازگار باشد. در عین حال سعی كنید بنری كه طراحی می كنید با طراحی آن وب سایت متناسب باشد. تا كاملاً حرفه ای به نظر بیاید.

 
گاه بعضی طراحان حرفه ای به گونه ای بنر را می سازند كه گویی قسمتی از آن وب سایت است كه این كار باعث می شود مقاومت بازدید كنندگان آن وب سایت برای كلیك روی آن بنر ها كاهش یابد یا به عبارت دیگر افراد بیشتری از طریق این بنر به سمت شما هدایت می شوند.

2- بنر یا تصاویر متحرك
یك بنر كه به صورت انیمیشن چشمك زن طراحی می شود شانس بیشتری برای دیده شدن دارد ولی در عین حال انیمیشن شما نباید به گونه ای باشد كه بازدید كنندگان را عصبانی كند و در ناخود آگاه آنها ذهنیت بدی به جا بگذارد. تصاویر انیمیشنی كه خیلی سریع و مداوم عوض می شوند بیننده را خسته می كنند و در این صورت نه تنها روی بنر شما كلیك نمی شود بلكه احتمالاً تعدادی از بازدیدكنندگان از خیر آن صفحه خواهند گذشت. حتی می توانید قسمت كوچكی از بنر خود را به صورت متحرك در آورید. به خاطر داشته باشید وقار بنر شما نشاندهنده اعتبار و اعتماد به نفس شماست.

3- مختصر و وسوسه انگیز
چندین نسخه بنر تبلیغاتی بسازید و آماده داشته باشید. بنر های تبلیغاتی كه ریزه كاری های گرافیكی با ظرافت در آنها لحاظ شده است، بیشترین درصد بازدهی را دارند. تجربه نشان داده است روی چنین بنر هایی تا 7 درصد كلیك می شود كه برای یك بنر تبلیغاتی آمار بسیار خوبی است. حال كه بنر های مختلفی طراحی كرده اید سعی كنید آنها را در فواصل زمانی 72 ساعته با یكدیگر تعویض نمایید و آمار بازدید هر كدام را با دیگری مقایسه كنید. با این كار تجربه ارزشمندی نسبت به عكس العمل بازدید كنندگان بدست خواهید آورد كه در طراحی های بعدی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

4- از یك گرافیست حرفه ای كمك بگیرید.
امروز طراحی بنر از سه سال پیش به مراتب پیچیده تر شده است بنابراین برای طراحی تعدادی بنر تبلیغاتی موثر و متنوع به یك گرافیست حرفه ای نیاز دارید. اینترنت نه تنها منبع با ارزشی برای پیدا كردن اطلاعات است بلكه كار شما را برای انتخاب یك گرافیست حرفه ای بسیار ساده كرده است شما به راحتی با یك جستجوی ساده می توانید گرافیست مورد علاقه خود را پیدا كنید و نمونه كار های او را بررسی كنید. مطمئن باشید از یك بنر حرفه ای درآمدی خواهید داشت كه هزینه پرداختی شما برای یك بنر تبلیغاتی در برابر آن به چشم نخواهد آمد.

5- حجم گرافیك را كاهش دهید.
اگر بنر شما خیلی سنگین باشد زمان لود شدنش در یك صفحه وب طولانی خواهد شد و طبیعی است كه شانس كمتری برای دیده شدن دارد. و واضح است كه كمتر روی آن كلیك خواهد شد. بنابراین باید سعی كنید حجم بنر خود را كمتر از 15 كیلوبایت طراحی نمایید. البته این سایز برای یك بنر تبلیغاتی انیمیشن كمی غیر واقعی به نظر می رسد.

6- كارایی بنر تبلیغاتی خود را ارزیابی كنید.
یك بنر تبلیغاتی معمولی به طور متوسط نیم درصد از بازدید كنندگان یك وب سایت را به خود جذب می كنند بنابراین اگر روی بنری 2 درصد از بازدید كنندگان كلیك كنند آمار مناسبی است. اما بعضی مواقع به سختی می توان به چنین آماری دست یافت.

 
اگر بعد از سه روز بنر شما بازدهی مناسبی نداشت آنگاه باید بنر تبلیغاتی خود را عوض كنید. همینطور سعی كنید وب سایت های مختلف را امتحان كنید به یاد داشته باشید هیچگاه همه بودجه خود را برای تبلیغات در یك وب سایت خرج نكنید بلكه بهتر است تبلیغات خود را در چندین وب سایت پخش كنید سپس باید بازدهی و درآمد خود را در هر مورد مقایسه كنید تا بتوانید وب سایت های مناسب خود را پیدا كنید.

با بكار بستن نكات فوق تبلیغات شما بیشترین سود را خواهد داشت.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره