وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فروش 100000000 پوندی نسخه‌های الکترونیکی «هر‌ی‌پاتر»

فروش 100000000 پوندی نسخه‌های الکترونیکی «هر‌ی‌پاتر»
به گزارش شبکه ایران، دیلی رکورد از فروش نسخه الکترونیکی مجموعه رمان‌های "هری پاتر" با پرداخت دستمزدی جالب توجه به نویسنده آن خبر داده است.

چنانکه عنوان شده که در صورت موافقت "جی.کی.رولینگ" برای انتشار این آثار در فضای مجازی، 100 میلیون پوند به او پرداخت خواهد شد.

همچنین خبر انتشار الکترونیکی آثار رولینگ واکنش کارشناسان را در پی داشته چنانکه برخی معتقدند در صورت انتشار الکترونیکی هری پاتر بازار کتاب‌های الکترونیکی دگرگون می‌شود.

مبلغ اعلام شده در حالی است که این نویسنده پیش از این نیز از درآمد کتاب‌ها و حق کپی‌رایت آنها برای ساختن فیلم 620 میلیون پوند را از آن خود کرده است.

"لیز تامسون" ویراستار وب سایت کتاب گفت: چندان جای تعجب ندارد اگر حق انتشار نسخه الکترونیکی این کتاب‌ها 100 میلیون پوند به فروش برسد چرا که هری پاتر در میان همه شناخته شده است!

لازم به ذکر است که "هری پاتر" نام مجموعه رمان‌های فانتزی است که به وسیله "جی.کی.رولینگ" نوشته شده‌ و در آن ماجراهای جادوگر نوجوانی به نام هری‌پاتر به همراه دوستانش رون ویزلی و هرمیون گرنجر مورد پرداخت قرار گرفته است.

"هری پاتر و سنگ جادو"، "هری پاتر و تالار اسرار "، "هری پاتر و زندانی آزکابان"، "هری پاتر و جام آتش"، "هری پاتر و محفل ققنوس"، "هری پاتر و شاهزاده دورگه" ،"هری پاتر و یادگاران مرگ" عنوان کتاب‌های این مجموعه رمان محسوب می‌شوند.