وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری جذاب و باهوش تر از بیل گیتس و اینشتین

دختری جذاب و باهوش تر از بیل گیتس و اینشتین
او دختری ۱۱ ساله است و همانند بسیاری از هم سالانش از بازی و تفریح کردن لذت می‌برد.
هرچند ویکتوریا کوی(Victoria Cowie)) می‌گوید همانند همه هم سن و سالانش است اما او با همه افراد یک تفاوت بزرگ دارد و آن هم ضریب هوشی فوق العاده‌اش است.

این دختربچه ۱۱ ساله پس از تستی که در «منسا» (سازمان افراد با ضریب هوشی بالا) نشان داد که از افرادی چون اینشتین، استفان هاوکینگ و بیل گیتس باهوش تر است. ویکتوریا کوی با ضریب هوشی ۱۶۲ در حال حال حاضر بالاترین ضریب هوشی در جهان را از آن خود کرده است.

اینشتین، استفان هاوکینگ و بیل گیتس با ضریب هوشی ۱۶۰ پیش از این باهوش ترین افراد جهان محسوب می‌شدند. پس از این نتیجه از سوی چهار مدرسه از مدارس سطح اول جهان برای این دختربچه پیشنهاد بورس تحصیلی مطرح شده است.
 
ویکتوریا در این باره می‌گوید: «وقتی از نتیجه تست باخبر شدم خودم هم تعجب کرده بودم. برایم خیلی جالب است که هوش من را با افراد بزرگی چون اینشتین و بیل گیتس مقایسه می‌کنند اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که هرچند هوشم از بقیه بالاتر است اما از کوچک ترین لحظات زندگی ام لذت می‌برم. پازل حل کردن را خیلی دوست دارم و زمانی که بزرگ تر شدم می‌خواهم در رشته بیولوژی تحصیل کنم.»

ویکتوریا با این تست نه تنها از دانشمندان بزرگی چون بیل گیتس و استفان هاوکینگ پیشی گرفته بلکه ازافرادی چون سیگموند فروید، (ضریب هوشی ۱۵۶)، ناپلئون بناپارت (ضریب هوشی ۱۴۵) و هیلاری کیلینتون(ضریب هوشی ۱۴۰) باهوش تر محسوب می‌شود.تنها دو درصد از افراد جهان ضریب هوشی بالای ۱۴۸ دارند و ضریب هوشی میانگین و نرمال ۱۰۰ است.

 
ویکتوریا تنها کودکی است که در تست منسا شرکت کرده و به این امتیاز جالب توجه دست یافته است. او می‌گوید:«من واقعا از علم لذت می‌برم و دوست دارم همه چیز را تجربه کنم اما در عین حال عاشق بازی کردن و ورزش کردن هم هستم».

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره