وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ترسناک ترین شیرجه ای که می توان زد

ترسناک ترین شیرجه ای که می توان زد
احتمالا همه کسانی که شنا کرده اند حداقل برای یک بار هم که شده، طعم شیرجه را چشیده اند. من خودم اولین شیرجه ام، بسی درد داشت و باعث شد برای مدتی از شیرجه زدن بترسم اما هر کسی سبک خودش را برای شیرجه زدن دارد به گمانم سبکی که امروز می بینید وحشتناک ترین سبک دنیاست.

اگر از دنبال کنندگان مسابقات قهرمانی شیرجه باشید حتما نام Darren Taylor را شنیده اید. دارن تیلور یا استاد شیرجه جهان به تازگی همه رکورد های شیرجه انفرادی را جابجا کرده، او که ۲۵ سال است به صورت حرفه ای شنا می کند ۱۲ رکورد را در کتاب گینس ثبت کرده و توانسته با آخرین پرش اش ۱۳ همین رکورد خود را هم وارد این کتاب کند تا پر افتخار ترین مرد در تاریخ شیرجه ی جهان لقب گیرد.

 
ترسناک ترین شیرجه ای که می توان زد

آقای تیلور در تازه ترین رکورد شکنی خود در کشور نروژ، توانست از ارتفاع ۳۶ فوتی به یک استخر ۱۲ اینچی بپرد و زنده بماند! راستی ۱ اینچ مساویست با ۲٫۵۴ سانتیمتر پس کلمه ی استخر کودکان فکر می کنم برای این جمله مناسب تر باشد.
طبق مقررات گینس نمی شد از تشک های بادی برای محافظ از آقای تیلور استفاده کرد بنابر این برای پخش نشدن ایشان روی زمین و هزینه های سرسام آور جمع آوری با کارتک از فوم برای ایمنی (کم کردن هزینه) استفاده شد.

اما راز پیروزی تیلور در چیست؟ او می گوید: “”موقع شیرجه زدن آدم باید حواسش به همه چیز باشه حتی باد، اخه اگر کمی باد بوزه من به جای آب رو آسفالت فرود میام، من تکنیک های مخصوص خودم رو دارم و همیشه سعی می کنم هنگام برخورد با آب به جای درگیر شدن با اون، آب رو در آغوش بگیرم و بدن خودم رو به جلو منتقل کنم تا از فشار وارده به من کم بشه. حتی من باید از وضعیت دمای آب هم مطلع باشم چون اگر بیش از حد سرد یا گرم باشه، فشار غیر قابل کنترلی به من وارد خواهد شد.”"

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره