وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

5 هزار یورو برای خوردن یك لقمه سوسیس

5 هزار یورو برای خوردن یك لقمه سوسیس
تهران امروز: شركت «ژان- كابی» كه در زمینه تولید مواد غذایی فعالیت می‌كند، به پرداخت چهارهزار و هفت‌صد یورو غرامت به یكی از مصرف‌كنندگان محصولات این شركت محكوم شد.

این مصرف كننده كه در حومه پاریس زندگی می‌كند، در فوریه 2008 در حالی كه مشغول خوردن سوسیس به همراه ماكارونی بود « شكستن چیزی را زیر دندان خود» و «بلافاصله درد شدیدی» را حس كرد. در واقع آ‌نچه زیر دندان‌های او خرد شد، سنگ‌ریزه‌ای 2.7 میلی متری بود.

وكیل او،آقای امانوئل لودو شكایتنامه‌ای را علیه شركت ژان- كابی كه موكلش سوسیس‌های تولیدی این شركت را خریده بود تنظیم كرد.

استدلال آقای وكیل این بود كه « مسلما در ماكارونی‌ها نمی‌تواند سنگ وجود داشته باشد.»

دادگاه كه ارتباط میان سوسیس خورده شده و دندان شكسته را وارد دانست، این تولیدكننده مواد‌غذایی را محكوم به پرداخت غرامت چهارهزاروهفتصد یورویی كرد.

دادگاه تصریح كرده است « تكه سنگ‌ریزه تنها می‌تواند از سوسیسی بوده باشد كه در لحظه حادثه، شاكی در حال خوردن آن بوده است.» دادگاه همچنین یادآور شده « هر تولید كننده‌ای در قبال آسیب‌های احتمالی ناشی از محصول خود مسئول است.»

در پی این اتفاق، مصرف كننده این سوسیس‌ها ناچار است روی دندان خود عمل پروتز انجام دهد. وكیل او، امانوئل لودو به فیگارو گفته است « موكل من به فكر ترمیم این دندان است. این دندان شكسته حداقل روی زیبایی موكل من تاثیر گذاشته و به همین دلیل او مجبور است مبلغ بالایی برای انجام عمل پروتز خود بپردازد.»

لو پاریزین نیز گزارش داده است كه مسئولان شركت «ژان- كابی»، هرگونه ارتباط بین آسیب وارد شده به دندان این مصرف كننده با محصولات خود را رد كرده‌اند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره