وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتشار رمانی برای درمان بیماری

انتشار رمانی برای درمان بیماری
"ریچارد دی. باراگر" در رمان " altamont augie" با روایتی تازه از دهه 60 و جنگ ویتنام، در تلاش است ادبیات داستانی را محوری برای کاهش رنج بیماران معرفی کند.
به گزارش شبکه ایران، "ریچارد دی. باراگر" پزشک نفرولوژیستی برای درمان بیماران خود از روشی تازه یعنی نگارش رمان استفاده کرده است.
او که پیش از این نیز ادبیات داستانی را راهی برای درمان بیماران خود معرفی کرده بود، در نخستین رمان خود با عنوان " altamont augie "، روایتی تازه از دهه 60 و جنگ ویتنام را به تصویر می‌کشد.
ریچارد در کتاب خود در قالب 308 با محوریت قرار دادن دیوید نوبل و جکی لوندکویست، دو عاشق مریض‌الحال هم دانشگاهی، این جنگ را مورد تحلیل قرار می‌هد؛ چنانکه از یک سود جکی شکست خودآگاهی ملی آمریکایی و دیوید نیز شکست غرور ملی را دلایل شکست آمریکا عنوان می‌کنند.
 
انتشار رمانی برای درمان بیماری

او در عین حال با انتشار رمان خود سعی دارد کلماتی همچون وطن‌پرستی، اخلاق، افتخار، عشق و… را به شکلی تازه معنا ببخشد!
لازم به ذکر است که "ریچارد دی. باراگر" که ادبیات داستانی را محوری تازه برای رهایی از رنج بیماران معرفی کرده، پیش از این نیز دو بار از سوی جامعه پزشکی سن دیگوی کالیفرنیا تقدیر شده است.
همچنین نشر اینترلوپر پرس قرار است رمان «آلتامونت اوگی» نوشته باراگر را در تاریخ 15 آوریل (26 فروردین) در 308 صفحه و به قیمت 15.95 دلار روانه بازار کتاب کند.