وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تهدید به قطع آلت تناسلی معترضان در یمن

تهدید به قطع آلت تناسلی معترضان در یمن
جدید ترین اخبار رسیده از صنعا پایتخت یمن حاکی از آن است که احزاب و گروه های سیاسی معارض اعم از شیعه و سنی در این کشور دعوت "علی عبدالله صالح" رئیس‌جمهور مادام العمر یمن برای آمدن بر سر میز مذاکرات را رد کرده و خواستار برکناری فوری وی از قدرت شدند.

این احزاب و گروه‌های معارض با صدور بیانیه‌ای مشترک، اعلام کردند که مذاکره با رژیمی که از سلاح و نیروهای مزدور برای سرکوب قیام و اعتراضات مردمی استفاده می‌کند، غیر ممکن است.

در همین حال "علی عبدالله صالح" طی اظهاراتی اعلام کرد که در صورت عدم پایان یافتن فوری اعتراضات، رهبران معترضین توسط نیروهای امنیتی یمن بازداشت شد و به عنوان مجازات، آلت تناسلی آنان را قطع خواهند کرد زیرا به گفته وی "آنان همچنان به تحریک مردم برای ادامه اعتراض و به آشوب کشاندن یمن و بی‌ثبات کردن اوضاع داخلی این کشور ادامه می‌دهند".

در همین حال "سیف وشلی" دبیرکل حزب دموکرات یمن با درخواست از مردم برای شرکت در تظاهرات گسترده و میلیونی جمعه آینده علیه رژیم حاکم تاکید کرد که سرنوشت "علی عبدالله صالح" دیکتاتور یمن در این روز به دست مردم و تظاهرات‌کنندگان رقم خواهد خورد.

گفتنی است آمار دقیقی از تعداد تلفات اعتراضات و درگیری‌های فعلی در یمن در دست نیست اما گفته می‌شود تنها طی 10 روز گذشته در جنوب یمن دست کم 50 نفر به شهادت رسیده و 200 تن دیگر زخمی شده‌اند.

شایان ذکر است علاوه بر احزاب سنی، ملی‌گرا، کمونیست و غیره در شهرهای مختلف یمنی، شیعیان الحوثی در استان صعده و دیگر استان‌های شمالی این کشور نیز به طور همزمان علیه رژیم فعلی این کشور قیام کرده و خواستار کناره گیری فوری دیکتاتور یمن شده‌اند.