وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ثروت افسانه‌ای خریدار خودروی احمدی‌نژاد !!

ثروت افسانه‌ای خریدار خودروی احمدی‌نژاد !!
درحالی که نام و مشخصات خریدار خودروی شخصی دکتر محمود احمدی‌نژاد به طور رسمی اعلام نشده است هفته نامه سیاسی وابسته به یکی از نمایندگان حامی رئیس جمهوری اطلاعاتی از میزان اموال و دارایی‌های این خریدار را منتشر کرد.

به گزارش فردا اسفندماه سال گذشته رسانه‌های مختلف داخلی و خارحی خبر دادند که یک ایرانی با پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خودروی شخصی دکتر محمود احمدی‌نژاد را که به منظور تأمین مسکن معلولان به مزایده گذاشته شده بود را خرید.

در همین راستا هفته نامه حمید رسایی نماینده حامی دولت در مجلس شورای اسلامی در شماره اخیر خود اینطور از ثروت افسانه‌ای این خریدار خودروی قدیمی خبر می‌دهد: شنیده شده است فردی که خودروی احمدی تژاد را خریداری کرده است در سال‌های گذشته تنها دارائیش یک سوله بوده که به عنوان انبار و کارهای کوچک صنعتی استفاده می‌کرده است. به تدریج نامبرده از طریق ارتباطات مختلف دولتی به ثروت کلانی دست پیدا می‌کند. وی در حال حاضر ۳۰درصد سهام بانک گردشگری و ۳۴درصد بانک سامان و بخشی از سهام ایران خودروی تبریز و شرکت هواپیمایی آتا را دارد.

سوئیچ پژوی ۳۴ ساله دکتر احمدی‌نژاد به شخصی به نام ایثاری که اعلام شد وکیل خریدار خودرو است، تحویل شد.

گفته می‌شود وی با هماهنگی بقایی و کمک عبدالله گل توانسته است تا پوشش این خطوط هواپیمایی (آتا) را بگیرد. وی در کارخانه‌های فولاد سهام دارد و قریب به هزار و دویست میلیارد به شبکه‌های بانکی کشور بدهکار است. گفته می‌شود که نامبرده جزو ۱۰ سرمایه دار بر‌تر کشور است.

از سوی دیگر پیش از این نیز برخی سایت‌های خبری مدعی شده بودند خریدار کاپشن احمدی‌نژاد که پیشنهاد ۵۴ میلیون تومان برای این خرید را داده بود و گفتگوهایی نیز با رسانه‌ها نیز درباره اقدام خیرخواهانه خود داشته، فردی است به نام «مهدی ابراهیمی‌زاده» که فعالیت پررنگی در صنعت برج سازی و البته صنعت کنکور دارد.

مهدی ابراهیمی‌زاده متولد شهر بن در آلمان در مراسم تحویل خودروی رییس جمهور خطاب به برنده مزایده اظهار داشت: من به عنوان یکی از دوستداران و علاقه مندان به رییس جمهور ایران خریدار خودروی شخصی وی بودم.

وی همچنین اظهار داشت: پیشنهاد ۱۵۰هزار یورویی بالغ بر ۲۲۵ میلیون تومان از طرف من برای خرید خودروی رییس جمهور بوده است.

ابراهیمی‌زاده همچنین گفت: در اختیار داشتن کاپشن رییس جمهور من را برآن داشت تا با پرداخت ۵۴میلیون تومان آن را به دست بیاورم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره