وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طلاق به خاطر محبت بیش از حد همسر

طلاق به خاطر محبت بیش از حد همسر
مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

فارس:این مرد در حضور قاضی شعبه ۲۵۴ این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینكه همسرم اصلاً مرا درك نمی‌كند، گفت: همسرم گاهی نسبت به من بی‌اهمیت است و گاهی آنقدر به من توجه می‌كند كه تحمل او را ندارم و از خانه بیرون می‌روم.

وی با اشاره به اینكه ۸ سال از زندگی مشترك ما می‌گذرد و یك فرزند ۳ ساله داریم، ادامه داد: می‌خواهم از همسرم جدا شوم چرا كه اخلاقمان كاملاً با یكدیگر متفاوت است و نمی‌توانیم در كنار هم زندگی كنیم.

مرد با بیان اینكه همسرم نیز با جدایی موافق است و این موضوع را قبول خواهد كرد،‌ افزود: از مهربانی و گاهی بی‌توجهی همسرم خسته شده‌ام و می‌خواهم از او جدا شوم.

زن در دادگاه حاضر شد و با بیان اینكه من هم به خاطر شوهرم با این امر موافقت می‌كنم، گفت: شوهرم همیشه به جای من تصمیم گرفته و این بار هم او این تصمیم را به جای من گرفته است.

وی با اشاره به اینكه اگر از شوهرم جدا شوم باید حضانت فرزندم تا آخر عمر به من داده شود، چرا كه بدون فرزندم نمی‌توانم زندگی كنم، ادامه داد: شوهرم باید در این خصوص به من تعهد بدهد و هیچ گاه به سراغ فرزندش نیاید.

زن در پاسخ به پرسش قاضی مبنی بر اینكه آیا شاغل هستی و می‌توانی خرج زندگیت را بدهی، گفت: شاغلم و می‌توانم رفاه خود و فرزندم را تأمین كنم چرا كه ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرم همچنین ارثیه‌ای از پدرم به من رسیده است و می‌توانم زندگی آرامی داشته باشم.

مرد در مقابل قاضی این پرونده بار دیگر لب به سخن گشود و مدعی شد: حاضرم برای تأمین مخارج فرزندم، مهریه همسرم كه ۱۴ سكه است را بدهم و هر ماه به عنوان مخارج فرزندم پولی به او بپردازم.

قاضی این پرونده بعد از چند دقیقه سكوت زن و مرد را به مصالحه دعوت كرد ولی به دلیل اصرار آن دو و درخواست طلاق توافقی، حكم طلاق توافقی را صادر كرد و جلسه را خاتمه داد.