وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز شنبه 27 فروردین 1390

فال روز شنبه 27 فروردین 1390
فروردین: اگرچه شما از موقعیتی که در آن قرار دارید خشنود و راضی نیستید،  با این وجود آماده اید که  برای لحظاتی دست از جنگ و ستیز بردارید و همه چیز را آسان بگیرید. متاسفانه، ممكن است شرایط با شما همراهی نکنند، به این ترتیب شما نیاز خواهید داشت که به فکر حل مشکلات و مسائل غیر قابل انتظار باشید. علاوه بر این، شما اکنون می‌توانید یک پیشرفت اساسی در کارتان داشته باشید. پس یک نفس عمیق کشیده و گام محکمی‌برای آغاز روز خود بردارید.

اردیبهشت: ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

خرداد: گام‌های ناپایدار و پریشانی که تا کنون داشتید باید امروز آرام شوند. حس كنجكاوی‌تان شما را تحریک می‌کند تا پاسخ تمام سئوال‌هایی را که در ذهن خود دارید پیدا کنید. به جای اینکه مشتاق یاد گرفتن هرچیزی که می‌بینید باشید، روی آن مسائلی تمرکز کنید که نقش اساسی در زندگی شما ایفا می‌کنند. تسلیم ملال و سستی نشوید؛ اهل عمل باشید و كارهای ناتمامی را كه مربوط به محل كار یا خانه‌تان است را شناسایی و به پایان برسانید.

تیر: بر عهده گرفتن رهبری جمعی از دوستان یا همکاران می‌تواند ایده جالبی برای امروز شما باشد،‌ به خاطر اینکه آنها اعتقاد دارند شما اشتباه نمی‌کنید. معمولا تیرماهی‌ها دوست ندارند که به کسی اجازه دهند به جای آنها تصمیم بگیرد، اما حالا آرزوهای محقق نشده شما می‌تواند تاثیر منفی بر توانایی تصمیم گیری شما داشته باشد. فقط به یاد داشته باشید که پذیرفتن پند و عبرت دیگران چیزی از شما کم نمی‌کند. در نهایت، شما تنها کسی هستید که باید انتخاب کنید!


مرداد:
گره خوردن به یک عمل تکراری و یکسان شما را عصبی می‌کند، اما امروز شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگرنخواهید دیگران شما را به عنوان کسی ببینند که از حرفش برمی‌گردد، الان زمان خوبی است که احساسات خود را پنهان کرده و فقط کارتان را بکنید. فعلا ‌کارهای زیادی برای انجام دادن دارید؛‌ اما نگران نباشید، شما همیشه می‌توانید درباره احساسات و افکار درونی تان صحبت کنید.

شهریور: شما آن کسی هستید که دیگران حسرت تان را می‌خورند چرا که عملگرا بودن شما آن چیزی است که آنها نیاز دارند. به نظر می‌رسد امروز همکاران شما با شایستگی تلاش کنند و فرصت را از شما بربایند و سپس به چشم یک آماتور به شما نگاه کنند. اگر همواره در پی انجام دادن کارتان بوده اید، اکنون آماده اید که سرعت تان را کند کرده و کمی‌استراحت کنید. با این حال، هنوز اگر دوستان نیاز به کمک شما داشته باشند آنها را یاری می‌دهید. فقط این کار را با بی میلی نکنید. این کار را بکنید چون از ته دل می‌خواهید !

مهر: ممکن است امروز درگیر مسئولیت‌های خانوادگی‌ای شده باشید که با وظایف کاری تان مداخله کند. اما شما باید قادر باشید که زمان خود را به خوبی تقسیم بندی کرده و  همه آنها را انجام دهید. دوست دارید کاری انجام دهید که بیشترین اهمیت را برای تان دارد، پس تا کارتان به انتها نرسیده آن را رها نکنید. از گرفتن تایید و تصدیق دیگران بپرهیزید؛ در عوض به وجدان و غریزه تان اعتماد کرده و اجازه دهید آنها شما را راهنمایی کنند. اگر اعمال شما از صمیم قلب تان باشد، دیگر کسی به شما نمی‌گوید چرا کارتان را همین الان به پایان نرساندید.

آبان: برداشتن یک گام محکم و استوار در اوایل روز باعث می‌شود بیشتر از آن که فکرش را بکنید بهره وری و کارایی داشته باشید. اما بیشتر از توان تان کاری را نپذیرید، به خاطر اینکه فشار و استرسی که شما بر خودتان وارد می‌کنید نیروی تان را گرفته وبرای تان مخرب است. توانایی شما برای واقع بین بودن چیزی است که دیگران  بیش از هر چیز دیگری از شما یاد می‌گیرند، و خوشبختانه این چیزی است که شما می‌توانید به آنها بدهید بدون اینکه تلاش اضافی نشان دهید.

آذر: شما امروز نمادی از استواری و پایداری هستید و تصمیم شما برای انجام دادن کارهایتان ممکن است امروز تحسین و حیرت همکاران تان را در پی داشته باشد. اما این تنها درباره این نیست که شما مشتاقید که تلاش و کوششی دوچندان از خود نشان دهید؛ بلکه مسئله این است که شما چگونه درک و فهم عادی خود را بکار می‌گیرید تا ارزش تان را در یک کار تیمی به دیگران نشان دهید؛ نگران مطرح کردن یا كار خاصی برای معرفی كردن خود نباشید. زیرکانه ترین سیاست شما این است که  قابلیت‌های خود را بشناسید و اعتماد به نفس تان را تقویت کنید!

دی: اگرچه شما می‌توانید قهرمان انجام مسئولیت های متفاوت باشید، جادویی که امروز از توانایی‌های شما سر بیرون می‌آورد تا صلاحیت و شایستگی شما را با آسیب پذیری عاطفی تان ترکیب کند. ماه در اولین خانه از "شخصیت" تان شما را قادر می‌سازد تا نیمه ملایم تر و مهربانانه تر خود را به نمایش بگذارید، بدون اینکه لازم باشد به کسی دروغ بگویید. دیگران شما را دوستانه تر می‌یابند و شایداز کارشان فاصله بگیرند تا کمی با شما صحبت کنند. به یاد داشته باشید که بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که با دل و جان به صحبت‌های دیگران گوش فرا دهید.

بهمن: امروز تغییرات خلقی شما باعث ایجاد مانع بر سر راه شما نمی‌شود. خوشبختانه، شما قادرید که نیازهای شخصی تان را برای خودتان نگه دارید ولی توجه داشته باشید که آنها مزاحم امور کاری شما نمی‌شوند. اما این مسئله به معنای این نیست که شما احساسات خود را نادیده  می‌گیرید. فقط قبل از اینکه واکنش نشان دهید بررسی کنید و ببینید چه چیزی مناسب آن موقعیت است. شما نمی‌توانید احساسات تان را کنترل کنید، اما می‌توانید تلاش کنید تا در مواقع سخت و دشوار كمی بر خود مسلط شوید.

اسفند: امروز می‌توانید در یک تیم ورزشی نقش یک توپ زن مصمم و با اراده را بازی کنید، مخصوصا اگر استاد کارهای گروهی باشید. حرفهای اخیرتان ممکن است دیگران را متعجب و شگفت زده کند یا حتی كسی را برنجاند و الان زمان این است که از بیان احساسات درونی تان بپرهیزید چرا که ممکن است به خودتان نیز آسیب وارد کند. خوشبختانه، تصمیم خستگی ناپذیر شما برای بیان کردن افکارتان ممکن است توجه دیگران را به خود جلب کرده و باعث شود تا دیگران را نیز از شما پیروی کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره