وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا خانمی هستید که نگران پیرشدن صورت خود هستید ؟!

آیا خانمی هستید که نگران پیرشدن صورت خود هستید ؟!
وقتی ردپای پیری، از چین و چروک گرفته تا افتادگی پلک، در صورت خانم‌ها پیدا می‌شود؛ خیلی‌ها به این فکر می‌افتند که با مراجعه به یک متخصص زیبایی صورت‌شان را دوباره زیبا کنند.

این درمان‌های زیبایی از کشیدن پوست صورت تا تزریق ژل و بوتاکس متغیر است. ولی جالب است بدانید که این روزها این کارها برای زیبا شدن و برگرداندن زیبایی از دست رفته چهره تقریبا دارد قدیمی می‌شود….

محققان می‌گویند با پیر شدن، اسکلت صورت است که پیر می‌شود و تغییر می‌کند. با تغییر شکل استخوان‌های صورت زیر ساخت پوست و عضلات صورت دچار اختلال و پوست و بافت‌های نرم صورت از حالت اصلی خود خارج می‌شوند.

نتایج مطالعات جدید
مطالعات جدید نشان می‌دهند که نه تنها چین و چروک آشکار کننده افزایش سن است، بلکه با بالا رفتن سن، ساختار استخوان‌های صورت نیز تغییر می‌کند. به گفته دانشمندان، با افزایش سن، همه استخوان‌ها در بدن انسان تغییر شکل می‌دهند و در بسیاری از قسمت‌ها نیز استخوان‌ها به شدت نازک می‌شوند. این پژوهشگران با استفاده از توموگرافی کامپیوتری (سی‌تی‌اسکن) به تجزیه و تحلیل استخوان‌های صورت مردان و زنان در گروه‌های سنی متفاوت پرداختند.

این تحقیقات نشان داد که با افزایش سن و تغییر در نفوذپذیری ماهیچه‌ها و بافت پوستی ساختار استخوان نیز تغییر می‌کند. هاوارد لانگستین، رییس مرکز جراحی پلاستیک و ترمیمی در دانشگاه روچستر، در این‌باره گفت: «مدت‌هاست که پزشکان دریافته?اند علت اصلی پیری نزول بافت نرم و از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست است.» وی افزود: «اما تا امروز تغییر طول و عرض استخوان‌ها به خصوص در ناحیه صورت ارزیابی نشده بود.»

تغییرات اسکلتی با افزایش سن
به گفته رییس مرکز جراحی پلاستیک و ترمیمی در دانشگاه روچستر این امر با سی تی اسکن 60 مرد و 60 زن در سنین جوانی بین 20 تا 40 ساله، میانسال 41تا 64 ساله و مسن 65 ساله به بالا به دست آمده است. تحقیقان نشان داد با افزایش سن، کاسه چشم افراد گسترده‌تر می‌شود، فاصله بین برجسته‌ترین بخش از پیشانی تا بالای بینی کاهش می‌یابد، گردی استخوان‌های گونه کمتر می‌شود، استخوان بینی بازتر و فک پایین منقبض می‌شود.

 
البته تغییر در اندازه چشم‌ها ممکن است در اثر چین و چروک پیشانی نیز باشد. همچنین این مطالعات نشان داد که این تغییرات در زنان زودتر از مردان بروز می‌کند و راه جلوگیری از آن اجتناب از استعمال سیگار ، استفاده از کرم‌های ضدآفتاب و تقویت استخوان‌ها با ورزش است.