وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ساخت آلبوم موسیقی جدید با حضور حامد بهداد

ساخت آلبوم موسیقی جدید با حضور حامد بهداد
همایون نصیری نوازنده و سرپرست گروه موسیقی دارکوب به تازگی در گفتگویی از این مساله سخن گفت که آلبوم جدید گروه دارکوب با حضور حامد بهداد به عنوان خواننده ضبط خواهد شد.
شبکه ایران: همایون نصیری نوازنده و سرپرست گروه موسیقی دارکوب در گفتگویی از ظبط آلبوم جدید گروه دارکوب با حضور حامد بهداد به عنوان خواننده خبر داده است. بخش‌هایی از گفته‌های نصیری به نقل از فرهنگخانه را می‌خوانید:
 
ترکیب موسیقی نواحی و موسیقی معمول
هم اکنون مشغول ضبط آلبوم دوم دارکوب هستیم تا بتوانیم آن را به بهترین نحو ممکن به مخاطبان‌مان عرضه کنیم. در این آلبوم مانند گذشته، موسیقی نواحی را با فرم موسیقی معمول دارکوب همراهی کرده و آنها را ضبط خواهیم کرد. قرار نیست این آلبوم با آلبوم قبلی ما مغایر باشد، بلکه در عین اینکه همسو با آن است، تفاوتهایی را نیز برای خود لحاظ کرده است.
 
همکاران نوازنده
این آلبوم در نهایت دقت و حوصله ساخته می‌شود چون دوست نداریم کار سخیفی راهی بازار کنیم. همه قصد گروه دارکوب این است که به نتیجه دلخواه برسد. در این آلبوم نیز مانند گذشته دوستانی همچون پویا نیک‌پور، بهنام ابطحی، دارا دارایی، امید حاجیلی، پیام رونق و محسن شریفیان در کنار من حضور خواهند داشت و به نوازندگی اقدام خواهند کرد.
 
حامد بهداد هم می‌خواند
حضور حامد بهداد در این آلبوم قطعی شده اما در خصوص حضور مهران مدیری هنوز نتیجه نگرفته ایم. چون مهران مدیری به دلیل مشغله کاری که دارد و سرگرم «قهوه تلخ» است، هنوز مشخص نیست با ما و در کنار ما در این آلبوم باشد یا نه.
 
انتشار تا پایان سال جاری
قطعات محلی موجود در آلبوم به هیچ وجه تقلیدی نبوده و بازسازی هم نیست، بلکه بیشتر به یک نوع برداشت از موسیقی نواحی شبیه است که طی آن یک سری از ملودی‌های موسیقی نواحی را به موسیقی دارکوب نزدیک کرده‌ایم. این آلبوم در استودیوی خصوصی پویا نیک‌پور ضبط می‌شود و قرار است تا پایان سال جاری به بازار موسیقی بیاید.