وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زیباترین زن جهان از دید مجله پیپل

زیباترین زن جهان از دید مجله پیپل
جنیفر لوپز که در حال حاضر به عنوان یکی از داوران برنامه پرمخاطب "امریکن آیدل " فعالیت می کند و از این طریق محبوبیت سابق خود را دوباره بدست آورده است ، روز چهارشنبه بعنوان زیباترین زن مجله پیپل در جهان انتخاب شد.
به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از رویترز، جنیفر لوپز ، خواننده و بازیگر ۴۱ ساله هالیوود که در شهر نیویورک متولد شده است ، صدر نشین لیست سالانه زیباترین افراد جهان در مجله پیپل شد و به جمع برندگان قبلی این مجله پیوست. هال بری ، جنیفر گارنر و بیانسه نولز از جمله برندگان پیشین این رقابت سالانه هستند.
"خیلی کم پیش می آید که من حرفی برای گفتن نداشته بود اما حالا واقعا" نمی دانم چه بگویم ووا واقعا" به این عنوان افتخار می کنم. من احساس شادی وافتخار می کنم و خوشحالم که ۲۵ ساله نیستم."
این ستاره فیلم"برگزارکننده عروسی" که با مارک آنتونی ، خواننده معروف آمریکا ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۸ دو فرزند دوقلو بدنیا آورد، از زمانی که به عنوان داور برنامه پرمخاطب "امریکن آیدل " فعالیت می کند ، دوباره محبوبیت سابق خود را بدست آورده است.
آهنگ جدید او با نام "روی زمین" در بسیاری از جدولهای رده بندی آهنگهای برتر جهان ، صدرنشین شده است و در طول چند سال گذشته این اولین باری است که آهنگ جنیفر ، بعنوان یکی از آهنگهای برتر بیلبورد انتخاب می شود. سال ۲۰۰۳ آخرین باری بود که یکی از آهنگهای جنیفر، در میان ۱۰ آهنگ برتر منتخب توسط بیلبورد قرار گرفت.
جنیفر به مجله پیپل گفت:"حالا بیشتر از سنین ۲۰ تا ۳۰ سالگیم ، احساس رضایت و خوشحالی می کنم. وقتی در دهه سوم زندگیم قرار داشتم ، در موقیت و جایگاهی که دلم می خواست نبودم. اما اکنون در یک جایگاه و موقعیت عالی قرار دارم و کاملا" احساس رضایت و شادی می کنم . خوشحالم که می توانم این احساس را با همه مردم جهان تقسیم کنم."
"من فکر می کنم انتخاب شدن من به عنوان زیباترین زن ، به خاطر عشقهای زیادی است که در زندگیم دارم . خیلی خوش شانسم که ظاهر جذابی دارم اما به نظر من زیبایی واقعی از درون انسانها سرچشمه می گیرد."
از زمانی که جنیفر بعنوان داور پر بیننده ترین برنامه آمریکا انتخاب شد ، بسیاری از محصولات معتبر دنیا از جمله اورآل و گوچی او را چهره مشهور و مطرح خود نامیدند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره