وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز یکشنبه 28 فروردین 1390

فال روز یکشنبه 28 فروردین 1390
فروردین: امروز ماه به شما این قدرت را می دهد که به درک واضح و درستی از اخلاق و رفتار خودتان دست یابید، هرچند که به علت تاثیر عطارد در نشانه تان، ممکن است کمی با مشکل مواجه شوید. اگر به هدفی که می خواهید نرسیدید، ناامید نشوید، یک نفس عمیق کشیده و سپس دوباره سعی کنید.

اردیبهشت: امروز ممکن است کمی نگران و بی حوصله باشید. با خود فکر می کنید که بهتر است غم و غصه هایتان را برای خود نگه داشته و با کسی صحبت نکنید اما از طرف دیگر احساس می کنید که اگر با دوستی درد و دل نکنید، غمگین تر خواهید شد.
با این وجود بهتر است امروز با کسی درمورد غم و نگرانی هایتان حرفی نزده و درد و دل هایتان را بازگو نکرده تا اینکه شرایط برای بیان این صحبت ها مهیا شود.

خرداد: با ورود ماه به پنجمین خانه، شما از شرارت و موذیگری دور خواهید ماند و مایل نخواهید بود که باعث ایجاد مشکل شده و به کسی آزار رسانید، هرچند که ممکن است دوستان تان شما را تحریک به انجام کاری بکنند! بجای تفریح و سرگرمی بهتر است به نشاط روحی و درونی خود توجه کرده و با رویکردی جدید به زندگی ادامه بدهید.

تیر: همزمان با ورود ماه به چهارمین خانه که مربوط به خانه و خانواده است، شما به موضوعاتی که مربوط به ناامنی در خانواده می شود، ‌خواهید پرداخت. ممکن است ترجیح بدهید که حواس خود را به موضوع دیگری پرت کرده و سعی کنید اوضاع را آرام کنید. شاید این تاکتیک تا حدی موثر باشد و بتواند برای مدتی تنش را کاهش دهد اما به طور کامل و برای همیشه نمی توانید از مشکلات فرار کنید. بهتر است هرچه زودتر به سراغ مشکلات رفته و آنها را برطرف نمایید.


مرداد:
امروز ممکن است وسوسه شوید که سر از کار یکی از دوستان تان درآورید. همزمان نیز ایده ای غیر عملی به ذهن تان می رسد که مایل هستید آن را انجام بدهید. این حس ماجراجویی که دارید ممکن است کمی وقت شما را بگیرد. با این حال بهتر است با شناختی که از خودتان بدست آورده اید، برای رسیدن به اهدافی که دارید، تلاش بیشتری بکنید.

شهریور: امروز ماه به دومین خانه خود یعنی مسائل مالی وارد شده است و شما نیز درمورد امور مالی خود تفکر بیشتری خواهید کرد. شما تلاش خود برای به تعادل رساندن خواسته های فعلی و بودجه و مقدار پس اندازی را که دارید، آغاز خواهید کرد و به این نتیجه می رسید که نباید برای مدتی، چیزی را که به آن نیاز ندارید، بخرید.
همچنین متوجه خواهید شد که فاکتورهایی که به عنوان ارزش برای خود در نظر گرفته اید،‌ دیگر قدیمی شده اند و باید تغییراتی در نگرش خود بوجود آورید. هیچ عجله ای برای سریع حرکت کردن به سوی اهداف آینده تان وجود ندارد. اگر سعی کرده با سرعتی ثابت حرکت نمایید، خیلی زود یکپارچگی مالی خود را به دست خواهید آورد.

مهر: باتوجه به نوع حرکت ماه و کنار قرار گرفتنش در نزدیکی سیارات دیگر، امروز تماس با دوستان و همراهی کردن آنها، برایتان دشوار خواهد بود. ترجیح می دهید در کنار شخصی که دوستش دارید بوده و از این ارتباط لذت ببرید. امید خود را از دست ندهید چرا که درست زمانی که انتظارش را ندارید یک اتفاق خوب و دلچسب برایتان رخ خواهد داد!

آبان: ماه به دوازدهمین خانه خود یعنی تخیل وارد می شود و قدرت فکر و تخیل شما را افزایش می دهد. ممکن است نسبت به خیلی از موضوعات خاطر جمع باشید اما بهتر است هیچ گونه تصمیم پیش از موعدی نگیرید. اگر درمورد خواسته هایتان صحبت کنید، شخص مورد نظر نیز به آنچه که شما نیاز دارید، پی می برد و شما را همراهی خواهد کرد.

آذر: باوجود اینكه تلاش‌های شما بیشتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید مؤثر واقع خواهند شد، اما زیاد نمی‌توانید به چشمان خود اعتماد كنید! امروز سعی نكنید به دنبال كشف رازها باشید؛ فقط به سر كار برگردید و تا جایی كه امكان دارد سعی كنید به خوبی از پس وظایفتان بربیایید.

دی: امروز کاملا می دانید که چه می خواهید و می توانید تمرکز خود را برای رسید به اهدافی که دارید متمرکز کرده و مطئن باشید که به آنها می رسید. اما فراموش نکنید که اگر بیش از حد از خود راضی باشید ممکن است همه چیز معکوس شده و شرایط بدی را تجربه کنید. بهترین کار این است که با دیگران صادق بوده و به تعهدات خود پایبند باشید.

بهمن: امروز از تصور کردن زندگی آینده خود لذت خواهید برد هرچند که ممکن است این خیال بافی شما، موجب حواس پرتی دیگران بشود. به هرحال با ورود ماه به نهمین خانه یعنی خانه حوادث و سرگذشت، به شما یادآوری می کند که قبل از قدم گذاشتن به آینده،‌ ابتدا به یک ثبات در شرایط فعلی و حال خود دست یابید. با گسترش دید و تقویت جنبه فکری خود، این توانایی را بدست می آورید که فردایی بهتر را برای خود ساخته و از آرمان گرایی های غیرواقعی فاصله بگیرید.

اسفند: مشکل امروز شما این است که بخواهید تعادل را در رابطه دوستانه خود ایجاد نمایید. شما میخواهید در یک رابطه عاشقانه، کاملا راحت باشید و هیچ مشکلی نداشته باشید اما با جاه طلبی و بی بند و باری نمی توانید به چیزی دست یابید. بهتر است برخی از تمایلات خود را کنار گذاشته به هدف بالاتر خود یعنی رسیدن به عشق توجه کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره