وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آنجلینا جولی در رؤیای ریاست‌جمهوری آمریکا

آنجلینا جولی در رؤیای ریاست‌جمهوری آمریکا
«آنجلینا جولی» در مصاحبه‌های اخیر خود اظهار داشته که دیگر از هالیوود خسته شده و فکر می‌کند با ورود به عرصه سیاست بتواند مفیدتر واقع شود.

به نقل از سایت خبری اسکای نیوز، «آنجلینا جولی»، بازیگر هالیوود که اخیر نیز در فیلم «بچه اشتباهی» ایفای نقش کرده، از جمله بازیگرانی است که بخش اعظمی از وقت خود را صرف امور انسان دوستانه و مربوط به سازمان ملل کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که در نظر دارد خسته از بازیگری، وارد سیاست شود.

یکی از دوستان نزدیک «جولی» در مصاحبه با روزنامه دیلی اکسپرس گفت: «آنجلینا» تایید تصدیق می‌کند که از هالیوود به شدت خسته شده و هم‌اکنون به واشنگتن می‌اندیشد.
وی که خواست نامش فاش نشود، در ادامه افزود: او از اینکه جهان را جنگ فرا گرفته و عدالت و حقوق مردم به این راحتی پایمال می‌شود، به شدت دل‌شکسته است و فکر می‌کند که می‌تواند بگونه‌ای مؤثرتر واقع شود، او عقیده دارد که با ورود به عرصه سیاست می‌تواند بگونه‌ای متفاوت عمل کند.
دوست جولی گفت: «آنجلینا»، «اوباما» را تحسین می‌کند ولی فکر می‌کند اگر خودش به جای او بود به مراتب متفاوت‌تر عمل می‌کرد.
وی افزود: شرط می‌بندم که او طی ۲۰ سال آتی، به اولین رییس جمهور زن آمریکا تبدیل می‌شود، زمانی که جولی ذهنش به سمتی متمرکز می‌شود، تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا آنرا انجام دهد.
به گزارش اسکای نیوز، «آنجلینا جولی» ۳۴ ساله که هم‌اکنون مادر شش کودک است، امید دارد که اولین رییس جمهور زن کاخ سفید شود.