وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مصرف چای سبز را در بهار افزایش دهید

مصرف چای سبز را در بهار افزایش دهید
مصرف چای سبز در فصل بهار علاوه بر اینكه كالری بسیار كمتری را در مقایسه با سایر نوشیدنی ها وارد بدن می كند بلكه خطر ابتلا به برخی از اختلالات و نارسایی های حاد و مزمن را نیز كاهش می دهد.

نریمان سعادتی متخصص تغذیه  گفت:تغذیه مناسب واصولی در فصل بهار یكی از مهمترین راه هایی است كه با استفاده از آن می توان به ارتقای كیفیت زندگی در بهار و تطابق هرچه بیشتر با شرایط آب و هوایی این فصل كمك كرد.

وی افزود:مصرف مایعات و نوشیدنی های مفید به ویژه آب و چای یكی از نیازهای اصلی بدن است كه با گرم شدن هوا در بهار و طولانی شدن طول روز این نیاز بیشتر می شود.

سعادتی با بیان اینكه نوشیدن چند لیوان چای در روزهای فصل بهار بسیار نیروبخش خوش مزه و لذت بخش است تاكید كرد:مصرف چای سبز در فصل بهار علاوه بر اینكه كالری كمتری را در مقایسه با سایر نوشیدنی ها واردبدن می كند بلكه خطر ابتلا به برخی از اختلالات و نارسایی های حاد و مزمن را نیز كاهش می دهد.

این متخصص تغذیه یاداور شد:براساس برخی از مطالعات چای سبز ویژگی های ازرشمندی همچون خواض ضد التهابی و ضد سرطانی دارد مصرف روزانه آن می تواند خطر برخی از مشكلات گوارشی را نیز كاهش دهد.

وی خاطرنشان كرد:البته با چای سبز نباید مقادیر زیادی شكر یا قند مصرف كرد چرا كه مصرف زیاد قند و شكر علاوه بر اینكه موجب پوسیدگی و خراب شدن دندان ها می شود بلكه خطر ابتلا به بیماری های خطرناكی همچون دیابت را نیز افزایش می دهد.