وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم جدید بازیگر فناناپذیر سریال لاست

فیلم جدید بازیگر فناناپذیر سریال لاست
«نستور كاربونل»، بازیگر سریال پرمخاطب «لاست» به پروژه فیلم «شوالیه تاریكی برمی‌خیزد» پیوست.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، كمپانی برادران وارنر اعلام كرد، «نستور كاربونل» در سری جدید فیلم‌های بتمن با عنوان «شوالیه تاریكی برمی‌خیزد» بازی خواهد كرد.
به گزارش هالیوود ریپورتر، «شوالیه تاریكی برمی‌خیزد» تابستان امسال به مدت یك ماه در شهر پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا مقابل دوربین خواهد رفت.
جدیدترین قسمت سری فیلم‌های بتمن به كارگردانی «كریستوفر نولان» ساخته می‌شود كه «ماریو كوتیلار»، بازیگر نامدار فرانسوی در آن ایفای نقش خواهد كرد. كوتیلار 38 ساله كه در سال 2008 جایزه‌ اسكار، جایزه بافتا و گلدن گلوب بهترین بازیگر زن را كسب كرد، در سال 2004 بهترین بازیگر جشنواره كن و در سال 2005 بهترین بازیگر جوایز سزار فرانسه شد.
پروژه سینمایی «شوالیه تاریكی برمی‌خیزد» كه قسمتی از آن در بخارست رومانی مقابل دوربین خواهد رفت، كامل‌كننده دو قسمت قبلی خواهد بود و روز 20 جولای 2012 اكران خواهد شد و برخلاف آنچه پیش از این گفته می‌شد، در قالب سه بعدی ساخته نمی‌شود.
«لئونارد دی‌كاپریو»، بازیگر سرشناس هالیوود در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد داشت و «كریستوفر نولان» با همكاری «دیوید گویر» فیلم‌نامه آن را خواهند نوشت.
قسمت قبلی سری فیلم‌های «بتمن» با نام «شوالیه تاریکی» در سال 2008 به کارگردانی «کریستوفر نولان» ساخته شد كه موفقیت چشم‌گیری به‌دست آورد.
«کریستین بیل»، «هیث لجر»، «مایکل کین» و «مورگان فریمن» از بازیگران این فیلم بودند كه «هیث لجر» فقید برای این فیلم موفق به دریافت جایزه اسكار بهترین بازیگر نقش مكمل مرد شد.
این فیلم با فروش بیش از 158میلیون دلاری، رکورد بیش‌ترین فروش یک فیلم در سه روز نخست آغاز اکران را که در اختیار «مرد عنکبوتی 3» بود به خود اختصاص داد.
«کاربونل» نقش های مختلفی را در فیلم های «داروی قوی» ، «علامت»، «موقعیت سرد»، «احیای مردگان» و «کیم پاسیبل» ایفا کرده است.
همچنین در فیلم های «راهبه»، «استراحت روزانه»، «خانه» و «اسکروبز» به عنوان بازیگر مهمان، و در چهار فصل از سریال «سوزان ناگهانی» در نقش لویز ریورا، حضور داشته است.
حضور در لاست:
کاربونل در هفت اپیزود از فصل سوم سریال لاست در نقش ریچارد آلپرت به ایفای نقش پرداخته است و راز نامحدود بودن عمر او در این سریال، همواره یکی از مهم ترین بحث ها، بین طرفداران سریال است.
کاربونل تاکنون جوایز زیادی را مانند جایزه آلما در سال 1999برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، برای سریال کمدی «سوزان ناگهانی» و جایزه برای فیلم «ستاره در افق» در جشنواره بین‌المللی فیلم در سال 2003 را دریافت کرده است. همچنین نستور برای جوایز متعدد دیگر نیز مانند جوایز آلما وجوایز ان . سی . ال .آر نامزد دریافت جایزه شده است.