وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرشناس ترین و مشهور ترین خرافاتی های دنیا

سرشناس ترین و مشهور ترین خرافاتی های دنیا
اینکه کسی بنا به هر علتی مشهور باشد، دلیل نمی?شود که عقاید و باورهایش بری از نقص و عیب باشند. در میان مشاهیر، کم نیستند کسانی که عقاید خرافی دارند….

مشاهیری که در این مطلب به عقاید خرافی آنها اشاره می?کنیم، شاهدی هستند بر این مدعا.

پاتریك دامپسی
این بازیگر باهوش و بااستعداد، اعتماد به نفس بالایی دارد و در كار خود خبره است. با این حال همیشه كفش‌های پومای قرمزی به پا دارد و گمان می‌كند پوشیدن این كفش‌ها در هر شرایطی برای او خوش‌اقبالی می‌آورد.

كریستین بال
این بازیگر كه معمولا در فیلم‌های پرهزینه هالیوود نقش اول را دارد برعكس خیلی‌ها كه اعتقاد دارند نباید از زیر نردبان رد شوند، معتقد است برای خوش‌شانس بودن باید از زیر نردبان عبور كند.

مایكل جردن
این بازیكن افسانه‌ای بستكبال در تمام طول بازی‌های خود در دهه 80 و 90 زیر شورت ورزشی خود شورت تیم ورزشی دانشگاه كارولین شمالی را به تن می‌كرد زیرا معتقد بود این لباس برای او پیروزی می‌آورد.

كریستین چنووت
خواننده مشهور در برادوی معتقد است نباید از زیر نردبان بگذرد زیرا در صورتی كه این كار را انجام دهد خوشبختی از زندگی او رخت بر می‌بندد و زندگی‌اش تیره و تار می‌شود.

آنجلاكینسی
خانم بازیگر قبل از هر بار سوار شدن به هواپیما با انگشت ضربه‌ای آرام به هواپیما می‌زند. او می‌گوید از 2 سالگی این كار را شروع كرده و این عمل ترس از پرواز را در او كاهش می‌دهد. آنجلا این كار را به نصیحت پدرش انجام می‌داده است.

تایگر وودز
گلف‌باز معروف و موفق معمولا یكشنبه‌ها قرمز می‌پوشد. قرمز رنگ شانس اوست. می‌گوید مادرش به او گفته كه قرمز شانس می‌آورد و به عقیده خود تایگروود هم رنگ قرمز قدرت فوق‌العاده بالایی دارد.

روت برون
خواننده و بازیگر آمریكایی به این موضوع معتقد است كه قبل از آغاز یك برنامه نباید در مورد آن صحبت یا از آن نام برد زیرا این كار شانس موفقیت او را پایین می‌آورد. ریچارد شام‌موبرلن نیز بازیگر تلویزیونی است كه سرسختانه به این موضوع اعتقاد دارد.

ریچارد گر
در دوران باستان بسیاری از افراد به درمان با كریستال اعتقاد داشتند. ریچارد گر نیز مانند بسیاری از هنرپیشه‌های هالیوود به انرژی و قدرت بلور اعتقاد دارد.

جولی والتر
رمان‌نویس و بازیگر انگلیسی برخلاف بسیاری از افراد كه برای شانس آوردن مهره یا طلسم‌شانس دارند معمولا در مراسم خاص مانند مراسم اسكار، قطعه‌ای یخ همراه برمی‌دارد.

دیوید بكام
به طور مرتب در طول بازی كفش‌هایش را عوض می‌كند چون معتقد است این كار برایش شانس می‌آورد.

كیت بلانش
همیشه گوشواره‌ای در جیب لباس خود دارد. او معتقد است كه گوشواره برای او شانس می‌آورد.

بردپیت
گردنبندی از دندان كوسه دارد و معتقد است این گردنبند او را از خطرات درامان نگه می‌دارد.

جیم مكاوی
او هر ماه به اولین كسی كه می‌رسد می‌گوید خرگوش سفید تا شانس در خانه‌اش را در آن ماه بزند.

پنلوپه كروز
هر بار كه اتفاق بدی برایش می‌افتد، سرش را می‌مالد تا ارواح خبیثه را از خود دور كند.

بیل كلینتون
قبل از گرفتن هر تصمیم مهمی برای پیشگیری از بدشانسی فال كارت می‌گرفت.

لورن بلان
اگر طرفدار تیم فرانسه در جام جهانی بوده باشید حتما دیده?اید كه لورنت بلان قبل از بازی برای شانس آوردن و بعد از هر گل برای تشكر سركچل دروازه‌بانشان فابین بارتز را می‌بوسید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره