وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اقدام فوق العاده عجیب و باور نکردنی یک مرد

اقدام فوق العاده عجیب و باور نکردنی یک مرد
رویای پرواز برای انسان هنوز هم غیر قابل باور است. اینکه انسانی بتواند این دو کار را با هم تلفیق کند و انجامش دهد، چیزی فراتر از درک مرزهای انسانی است.
اگر به شما بگویند که انسانی می‌خواهد از اتمسفر خارج شود و از ارتفاع 120 هزار پایی سطح زمین بپرد و با بدنش سرعت صوت را بشکند، احتمالا اولین واکنش‌تان این جمله باشد:« شوخی می‌کنی؟ امکان نداره!» اما این اتفاق در شرف وقوع است!!
فلیکس بائومگارتنر، بیس جامپری که سال‌ها با پرش هایش دنیا را تکان داد، قصد دارد تمامی‌رکوردهای انسانی را بشکند. این بار در قالب پروژه ای عجیب و باورنکردنی ولی واقعی تحت عنوان «ردبول استراتوس»!
پروژه ای که تمامی‌مرزهای انسانی را به چالش می‌کشد و دستاوردهایی را تحویل جامعه می‌دهد که کمتر کسی می‌توانست تا امروز تصورش را بکند.
دستاوردهایی چون شکسته شدن رکورد سرعت صوت توسط یک انسان، انجام سریعترین سقوط آزاد در طول تاریخ با سرعت 1 ماخ( معادل 690 مایل در ساعت یا 1224 کیلومتر در ساعت!!!)، ثبت رکورد زمانی سقوط از این ارتفاع ( 5 دقیقه و 35 ثانیه) و البته ثبت رکورد بیشترین ارتفاع ثبت شده توسط یک بالن حامل انسان (120 هزار پا).
اسم پروژه خودش همه چیز را توضیح می‌دهد: «ردبول استراتوس؛ مأموریت به لبه فضا».
تصور اینکه فلیکس می‌خواهد تبدیل به اولین انسانی شود که توانسته در طول تاریخ بشری با بدنش سرعت صوت را بشکند، خودش رعب آور است. گرچه خودش هیچ گونه ترسی از رسیدن به سرعت 1 ماخ ندارد چون ایمان دارد: «هیچ چیز نسبی تر از غیرممکن نیست».

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره