وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز چهارشنبه 31 فروردین 1390

فال روز چهارشنبه 31 فروردین 1390
فروردین: شما مدتی است که احساس فشار شدیدی برروی خود می کنید به گونه ای که گویا کسی گلوی شما می فشارد، اما کم کم و با گذشت زمان از این فشار کاسته شده و از این صبر و شکیبایی که داشتید لذت خواهید برد. با این حال به دست اوردن شرایط مناسب آسان نخواهد بود. بهتر است کمی به خودتان استراحت داده تا انرژی از دست رفته را بدست آوردید، بهتر است به خودتان سخت نگیرید.

اردیبهشت: خورشید به نشانه شما باز خواهد گشت و با خود انرژی زیادی به شما منتقل خواهد کرد و این اطمینان را به شما خواهد داد که هرکاری را که شروع کرده اید، بتوانید به اتمام برسانید. همچنین شما این آگاهی را می یابید که استراتژی فعلی شما مناسب شرایطی که دارید نمی باشد و باید آن را تغییر داد. شما هرکاری که بخواهید می توانید انجام بدهید اما به شرطی که از محدودیت هایی که دارید آگاه باشید! آشنایی با نقاط ضعف و کمبودهایی که دارید در حقیقت یک امتیاز به شمار می رود چرا که شانس موفقیت را بالاتر می برد زیرا می توانید بر نقاط قوت خود متمرکز شده و از آنها استفاده بیشتری بکنید.

خرداد: ممکن است به نظر برسد که شخصی برضد شما کارهایی را انجام می دهد اما خوشبختانه شما به قدری صبور و شکیبا هستید که بتوانید همه چیز را مرتب کنید. با دارا بودن منطقی خوب و قوی باید مسئله پیش آمده را برطرف کرده و این را بدانید که وقتی زمان مناسب فرا برسد،‌ حقایق خود را به همگان نشان خواهند داد.

تیر: شما در حال حاضر این حس را در درون خود دارید که زندگی تان راحت و آسان خواهد شد. با ورود خورشید به یازدهمین خانه یعنی خانه امید و آرزوها، نور تازه ای در زندگی تان خواهد درخشید که شما را خوشحال خواهد کرد. به ایده هایی که دارید توجه کنید و اجازه ندهید ترس و دلهره هایی که از گذشته دارید، مانع به ثمر رسیدن تلاش هایتان بشوند. از حمایتی که دوستان و نزدیکان تان از شما می کنند، نهایت استفاده را ببرید.

مرداد: امروز ممکن است با شخصی روبرو شوید که وضعیت شما را به خطر انداخته و تهدیدی برایتان بشمار برود. متاسفانه این ستیز و کشمکش چندان جالب نخواهد بود حتی اگر شما کار اشتباهی نیز انجام نداده باشید. برای آرام شدن اوضاع و برگشت به شرایط عادی،‌ فقط کافیست یک عذر خواهی انجام دهید تا اوضاع از آن چیزی که هست، بدتر نشود. یک عذر خواهی از صمیم قلب به راحتی می تواند همه چیز و همه کس را متحول کند!

شهریور: امروز ممکن است یک ایده هوشمندانه داشته باشید که بتوانید برای بسیار از مسائل بکار ببرید اما این بدان معنی نیست که راهی که می روید کاملا درست و بی عیب می باشد. اگر شخصی با برنامه های شما مخالفت کرد با اون بحث نکنید و اجازه ندهید که مشکلی ایجاد شود، این نکته را از یاد نبرید که در پایان جنگ هیچ برنده ای وجود ندارد پس سعی کنید نقاط مشترک را پیدا کرده و آنها را گسترش دهید.

مهر: امروز حس می کنید که کمی زمان و وقت آزاد دارید و ایده های جالب و خلاقانه ای را در ذهن خود می پرورانید اما برای بیان کردن آنها با مشکل روبرو هستید. چیزی که در ذهن خود دارید را بیان کنید و اجازه دهید از افکاری که دارید رها شوید و نگران حرف هایی که دیگران خواند گفت، نباشید.

آبان: امروز از بحث کردن خودداری کنید چرا که درصورت بحث و گفتگو باید شاهد دعوای شدیدی باشید هر چند که شما قصد آن را نداشته باشید. بهتر است با میل و رغبت گذشته به زندگی خود ادامه داده و اجازه دهید که آسایش به زندگی شما بازگردد.

آذر: امروز گفتگو کردن با یکی از همکاران تان می تواند به احساسات او ضربه زده و او را از حالت تعادل خارج کند و در وضعیتی سردرگم قرار گیرد. اگر شما تلاش کنید که بیشتر صحبت کنید، اوضاع می تواند پیچیده تر نیز بشود. در واقع بخشی از این مشکل بخاطر درست صحبت نکردن درمورد جزئیات و کلیات است که باعث بوجود آمدن سوءتفاهم شده است اما براحتی می توانید این سوءتفاهم را برطرف کنید.

دی: امروز احساس می کنید که انرژی و قدرت از دست رفته خود را بدست آورده و مایل هستید که انرژی خود را تخلیه نمایید. با وجود این انرژی ، امروز می خواهید با مشکلات گلاویز شده و به طور مستقیم با آنها برخورد کنید، اما در حال حاضر این بهترین روش نمی باشد. ممکن است یک موضوع احساسی تمرکزی که دارید را از بین برده و متوجه نباشید که چه چیزی می گویید، بهتر است کمی صبر کرده تا همه چیز را به وضوح ببینید و سپس حرف یا عملی انجام بدهید، چون ممکن است بعدا پشیمان بشوید.

بهمن: امروز افکاری در ذهن دارید که موجب گیجی و سردرگمی شما شده اند اما این توانایی را نیز ندارید که از دست آنها خلاص شوید. شما می ترسید که این افکار را با دیگران درمیان بگذارید چرا که امروز حالتی پارانویا (سوءظن) پیدا کرده و می ترسید که دیگران افکار شما را بدزدند! حس ناامیدانه ای که تجربه می کنید در واقع بخشی از فرایند درمان شما خواهد بود که بتوانید بین گذشته و حال خود ارتباط منطقی برقرار نمایید.

اسفند: امروز افکار بزرگی در ذهن خود دارید که از زندگی واقعی شما بزگتر است اما فکر کردن به آنها مشکلی برایتان بوجود نخواهد آورد. شما این توانایی را دارید که از طریق مراقبه و یوگا و دیگرروش های آرامش بخش، صدای درون خود را به وضوح شنیده و از آنها بهره ببرید. البته اگر به این ندای درونی اعتقاد کامل داشته باشید. اگر هدف خود را به شکل واضحی مشخص کنید، می توانید با برنامه ریزی و ایده های بهتری به سوی آن حرکت نمایید.