وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

احمدی نژاد از همکاری با وزیر اطلاعات خودداری کرد

احمدی نژاد از همکاری با وزیر اطلاعات خودداری کرد
محمود احمدی نژاد همچنان بر موضع قبلی خود مبنی بر برکناری وزیر اطلاعات پافشاری کرده است و حاضر نیست با وی همکاری کند.
  
الف:برخلاف آنچه انتظار می رفت، رئیس جمهور هنوز از مصلحی که چندی پیش با حکم حکومتی رهبر انقلاب در وزارت اطلاعات ابقا شد، برای حضور در هیات دولت دعوت نکرده است.
 
وزیر اطلاعات همچنان به سفر استانی رئیس جمهور به کردستان نیز دعوت نشده است.استدلال رئیس جمهور برخلاف تاکیدات صریحی که صورت گرفته، این است که وزیر اطلاعات عملکرد ضعیفی در این وزارت خانه داشته است و اجازه نداده که تیم مدیریتی این مجموعه با دولت همراه شود.
 
این درحالی است که به نظر بسیاری از کارشناسان خبره، مصبلحی یکی از موفقترین دوره های مدیریتی را در این وزارتخانه داشته و تصمیمات مدیریتی وی قانونی و مطابق اصل 57 قانون اساسی بوده است و شرعا نیز با حکم حکومتی رهبر انقلاب وزیر اطلاعات کشور است.
 
در شرایطی که رسانه های ضدانقلاب در حال سوء استفاده از اختلاف ایجاد شده در کشور هستند لازم است همه مسئولین اجرای بی کم و کاست فرامین و رهنمودهای رهبر انقلاب را در دستور کار قرار دهند.
 
گفتنی است حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای صبح امروز در دیدار با هزاران نفر از مردم استان فارس تاکید کردند :رهبری محکم در مواضع صحیح خود ایستاده است و تا من زنده هستم نخواهم گذاشت حركت ملت منحرف شود.
 
ایشان همچنان اظهار داشتند: ملت و رهبری همواره از خط کار و خدمت حمایت می کنند و ملاک هم اشخاص نیستند بلکه ملاک اصلی خط کار و خدمت است.