وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری که 16 روز غذا نخورد تا در عروسی شرکت کند

دختری که 16 روز غذا نخورد تا در عروسی شرکت کند
ماجرای ازدواج نوه ملکه انگلیس این روزها به یکی از خبرسازترین سوژه های جهان تبدیل شده و در جدیدترین مورد یک دختر نوجوان مکزیکی توانست پس از گذراندن 16 روز اعتصاب غذا دعوت نامه شرکت در مراسم ازدواج ویلیام را دریافت کند.
"الیزابت چاوز" دختر 19 ساله مکزیکی که اکنون تبدیل به تیتر یک تمامی رسانه های خبری شده توانسته با گذراندن 16 روز اعتصاب غذا در مقابل سفارت انگلیس در مکزیکوسیتی مجوز حضور در مراسم ازدواج ویلیام، نوه ملکه بریتانیا را کسب کند.
الیزابت چاوز در مدت اعتصاب غدای خود یک تابلوی رنگ روغن را از چهره ویلیام و کیت میدلتون نقاشی کرده که می خواهد این تابلو را به ویلیام هدیه کند. این در حالی است که بر اساس قوانین موجود در خاندان سلطنتی انگلیس، افراد عادی نمی توانند در مراسم ازدواج آنها شرکت کند و اگر به طریقی بتوانند در این مراسم حضور پیدا کنند نمی توانند به عروس و داماد نزدیک شوند.

الیزابت چاوز در منطقه ای در شمال مکزیکوسیتی زندگی می کرد و تصمیم گرفت تا با بست نشستن در مقابل سفارت انگلیس در این شهر به هر نحو ممکن به مراسم ازدواج ویلیام و کیت برود اما در این مدت مقامات حاضر در سفارت انگلیس به الیزابت می گفتند که دعوت نامه ای برای این دختر جوان در اختیار ندارند.

بسط نشستن الیزابت در مقابل سفارت انگلیس در مکزیکوسیتی ادامه داشت تا اینکه فردی به نام "اوکتاویو فیتچ لازو" با تقبل هزینه های سفر وی به انگلیس و حضور او در مراسم ازداواج خاندان سلطنتی بریتانیا را برعهده گرفت.
رسانه های انگلیس از دعوت بیش از یک هزار و 900 نفر به مراسم ازدواج ویلیام و کیت میدلتون خبر می دهند و حتی شوهر سابق این زن و نامزد ویلیام نیز در مراسم ازدواج وی شرکت خواهند کرد.
 
بر اساس این گزارش، سران کشورها و نخست وزیران اغلب کشورها به این مراسم دعوت شده اند، البته میهمان فقط شامل چهره های سیاسی نیستند و جمعی از هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران معروف از جمله "دیوید بکهام" نیز در ین مراسم ازدواج شرکت می کنند.
مراسم ازدواج نوه ملکه یکی از گران ترین عملیات های امنیتی دولت انگلیس است که حدود ۲۰ میلیون پوند برای مالیات دهندگان هزینه در بر خواهد داشت.
این روزنامه افزود: با توجه به اینکه روز ازدواج نوه ملکه (جمعه هفته آینده) و سه روز بعد از آن در انگلیس تعطیل عمومی خواهد بود، ماموران پلیس نیز برای انجام مسئولیت های خود در ایام تعطیل دو برابر روزهای معمول حقوق دریافت خواهند کرد.

در حالی که هزینه های مستقیم این مراسم و از جمله تامین امنیت آن بیش از ۲۰ میلیون پوند برآورد می شود، برخی رسانه های انگلیس با توجه به تعطیل شدن چهار روزه انگلیس در ایام ازدواج نوه ملکه، گزارش داده اند که هزینه واقعی کل مراسم برای اقتصاد انگلیس حدود پنج میلیارد پوند خواهد بود.

روزنامه دیلی تلگراف چاپ لندن چندی پیش در گزارشی در این باره نوشت: ازدواج پرنس ویلیام با کیت میدلتون به دلیل اینکه با چهار روز تعطیلی متوالی همراه شده، حدود پنج میلیارد پوند به اقتصاد انگلیس ضرر خواهد زد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره