وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فهرست بازیگران فیلم جدید و ترسناك پیرانا 2

فهرست بازیگران فیلم جدید و ترسناك پیرانا 2
بازیگران فیلم ترسناك «پیرانا 2» معرفی شدند.
به گزارش برگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «جان گالاگر» خالق آثاری چون «ضیافت»، كارگردانی ادامه فیلم تریلر «پیرانا» را كارگردانی می‌كند.
بنا بر اعلام كامینگ سون، ادامه فیلم دلهره آور و ترسناك «پیرانا» در كشور تایلند ساخته می‌شود.
نسخه جدید فیلم كه بازسازی یك فیلم ترسناك و كلاسیك است، سال پیش بر پرده سینماهای جهان بود و اكران نسبتا موفقی را پشت سر گذاشته است.
پیرانا سه‌بعدی، محصول شركت فیلمسازی وینستین است و توسط « الكساندر آجا» كارگردانی شده است.

درباره داستان فیلم آمده است: دریاچه‌ی آرام و زیبای ویکتوریا محلی مناسب برای گردشگرانی است که برای تفریح و استراحت به آنجا می‌روند. اما بعد از زمین لرزه‌هایی که رخ می‌دهد گزارشات متعددی به گوش می‌رسد که حکایت از ناپدیدشدن افرادی که در کنار و یا داخل دریاچه در حال شنا و تفریح بوده‌اند دارد.

گروهی از دوستان که برای تفریح به دریاچه رفته‌اند متوجه می‌شوند نوع ناشناخته‌ای از ماهی‌های گوشت خوار که به نظر می‌رسید نسل آنها میلیون سال پیش منقرض شده اند در دریاچه وجود دارند. اکنون صدها نفری که قصد دارند جشنواره هر ساله را در دریاچه برگزار کنند تبدیل به طعمه برای این ماهیان شکارچی می شوند.
از جمله بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به الیزابت شوی جری، ‌آدام اسكات، ‌وینگ رامز،‌جسیكا زوهر و استیو مك كوئین اشاره كرد.
ماهی‌های پیرانا به خاطر قدرت تایید شده‌شان در بلعیدن حیوانات بزرگ ـ و حتی انسانها ـ در زمانی کم، شناخته شده هستند. اگرچه تاکنون رویدادی از مرگ انسان به وسیله‌ی این ماهی ثبت نشده است. بر خلاف انسانها پیرانا را برای مصرف غذایی صید می‌کنند زیرا گوشت پیرانا خوش طعم و مطبوع است.
پیرانا معمولا از ماهی‌های کوچکتر تغذیه می‌کند و این کار اغلب به سادگی با گازگرفتن از فلس یا باله‌ی آنها صورت می‌پذیرد، ولی این ماهیها تحت شرایط معین به خصوص اگر در یک دریاچه خشک به دام بیفتند به هر نوع حیوان دیگری که اشتباهاً در آب بیفتد حمله خواهند کرد. البته فقط چهار یا پنج گونه از مجموع 20 گونه پیرانا از این لحاظ خطرناک هستند.
ماهی‌های پیرانا منطقه‌هایی از آبهای آمریکای جنوبی را که دارای آبهای تازه است به عنوان محل زندگی انتخاب می‌کنند، و گونه‌های گوشتخوار در قالب دسته‌های بزرگ ماهی به سوی خون و همچنین حرکت در آب جذب می‌شوند.