وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اجاره کامل یک کشور فقط با شبی 40 هزار پوند

اجاره کامل یک کشور فقط با شبی 40 هزار پوند
مسیحیانی که مایلند عید پاک امسالشان را کمی متفاوت با سالهای پیش بگذرانند، می توانند ۴۰ هزار دلار بدهند و کل کشور لیختن اشتاین را یک شب اجاره کنند.
به گزارش بانکی ، مقامات لیختن اشتاین تصمیم دارند این کشور کوچک محصور شده در خشکی را اجاره دهند. این کشور کوچک، بین اتریش و سوئیس، ظرفیت پذیرش ۱۵۰ مهمان را دارد.

کسانی که به این کشور سفر می کنند، محوطه ای را مخصوص به خود خواهند داشت و حتی می توانند پلیس این کشور را به خدمت بگیرند، اگرچه این کشور کوچک یکی از امن ترین کشورها به لحاظ میزان جرم و جنایت است.
پارلمان لیختن اشتاین طی مراسمی به “صاحبان” موقت و جدید این کشور به صورت نمادین کلیدی اهدا می کند تا بتوانند وارد ملک تازه شان شوند.

اگرچه حداقل مدت اقامت در این کشور دو شب تعیین شده است، اما ساکنان جدید مهمان شاهزاده ی لیختن اشتاین می شوند، اسکی می کنند و می توانند شام مجللی را مشرف به قلعه ی فادوتس، پایتخت این کشور، صرف کنند.

از دیگر تفریحاتی که مالکان موقت لیختن اشتاین به آن می پردازند، سورتمه سواری، آتش بازی و کالسگه سواری در سطح شهر فادوتس است.

شرکت ایر بی ان بی ، مجری این طرح، هدف از این کار را ” تماس و ارتباط مردم با یکدیگر” اعلام کرده است. برای کسانی که خرید را به هر چیز دیگر ترجیح می دهند، دهکده ای در ایتالیا نظر گرفته شده که قیمت کل ساختمان های آن ۴۸۵ هزار پوند معادل قیمت یک آپارتمان یک خوابه در یکی از مناطق لندن است.

در این دهکده ی قرون وسطایی ۱۱ ساختمان سنگی در حال فرو ریختن وجود دارد که در میان آنها یک کلیسای مخروبه مربوط به قرن ۱۳ و دو خانه ی چوپانی جلب نظر می کند.

هدف مسوولان از فروش این دهکده این است که آن را پس از ۳۰ سال از حالت متروکه خارج کنند و جان دوباره ای به آن ببخشند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره