وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ازدواج خواننده سرشناس ترکیه‌ای با یک پسر ایرانی

ازدواج خواننده سرشناس ترکیه‌ای با یک پسر ایرانی
موضوع از آنجایی آغاز شد كه mega magazine  تركیه چند وقت پیش، قبل از این ماجراها از رضا ضراب و ابرو گوندش تصاویری پخش كرد كه تاریخ آن بر میگردد به حدودا 3 ماه پیش كه اصلا توجهی به آن نشد!
کانال استار كه با صراحت كامل و زیر نویس زرد رنگ رضا ضراب را تاجر ایرانی خطاب كرد نیز در مورد ارتباط دوستانه او با ابرو پرداخت.
نكته حائز اهمیت این است كه تا به حال دیده نشده رضا ضراب بصورت مجزا با خبرنگاران صحبتی كند و در مورد درستی یا نادرستی این خبرها نیز مطلبی را عنوان كند اما چیزی كه به خوبی مشخص است اینست كه این دو، بارها و بارها با یكدیگر در مراسم‌های رسمی و غیر رسمی همراه یكدیگر بوده اند.
 
ازدواج خواننده سرشناس ترکیه‌ای با یک پسر ایرانی

بعد از چند وقت دوباره طبق خبری که چند شب پیش در برنامه  mega magazin  از کانال star پخش شد، عنوان شد که رضا ضراب همان آقایی است که نامش جدیدا با ابرو گوندش  گفته می‌شود كه دوست ایرانی ابرو گوندش است که با وی ازدواج کرده است.

ابرو گوندش که بالاخره در سال 2010 با دوست پسر ایرانی‌اش که از سال 2009 با او آشنا شده بود یعنی رضا ضراب، تاجر ثروتمند تبریزی مقیم استانبول ازدواج کرد. این ازدواج طی یک مراسم پنهانی و تنها با حضور نزدیکان در استانبول صورت گرفت.

 
ابرو گوندش در این مدت طولانی که با رضا ضراب بود بالاخره اعتراف کرد و خبر ازدواجش با رضا ضراب را شرح داد و گفت من با رضا ضراب یک ساله که هستم و همچنین در بین خانواده مان به رسمیت ازدواج کردیم و از کسانی که در کنار ما بودند تشکر میکنم. طبق گفته‌های ابرو او هفته ی پیش بصورت علنی عقد کرده و در روز کنسرتش این خبر را به خبرنگاران اعلام کرده و گفته شاهدین ازدواجشان خانواده شان بوده‌اند.