وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تاریخ و ساعت پایان جهان از دید واعظ آمریکایی

تاریخ و ساعت پایان جهان از دید واعظ آمریکایی
به نقل از روزنامه ایندیپندنت، "هارولد کمپینگ" در اظهارات عجیب خود گفت : تاریخ 21 می ( 31 اردیبهشت ) ساعت 6 عصر زمانی است که جهان به پایان می رسد .

مسیحیان معتقدند که در زمان پایان جهان حضرت عیسی مجددا ظهور می کند و کمپینگ در اظهارات خود می گوید که در تاریخ ذکر شده پیامبر مسیحیان مجددا ظهور خواهد کرد.

به گفته این واعظ آمریکایی در آن تاریخ دو درصد از مردم جهان به بهشت می روند و مابقی ساکنان زمین نیز به مکان دیگری منتقل می شوند.

به نوشته ایندیپندنت، هر چند در گذشته نیز مبلغان زیادی از نزدیک بودن پایان جهان سخن گفته اند که اصلی ترین مورد آن آغاز سال 2000 میلادی و 2012 است اما گویا مردم آمریکا این پیام کمپینگ را جدی گرفته و در بزرگراه های برخی از ایالات های آمریکا بیلبوردها و نوشته هایی از سخنان او به چشم می خورد.

کمپینگ که هم اکنون 81 سال دارد و در سنین جوانی نیز به کار فنی اشتغال داشته از طریق یک شبکه رادیویی محلی پیام خود را مخابره کرده است.

این شبکه رادیویی که بیشتر تولیدات آن برنامه های مذهبی است به 48 زبان دنیا برنامه پخش می کند. همین امر موجب شده تا کمپینگ بتواند هواداران زیادی را در سراسر جهان برای خود دست و پا کند.

بیشترین هوادارن کمپینگ در کشورهای روسیه، افریقای جنوبی و ترکیه زندگی می کنند. این واعظ آمریکایی می گوید: بعد از 70 سال مطالعه انجیل روشی ابداع کرده ام که با استفاده از ریاضیات اتفاقات آینده را پیش بینی کنم.
بر همین اساس کمپینگ می گوید : تاریخ 21 ماه می را از آن رو پایان تاریخ اعلام کرده ام چون این روز 722 هزار و پانصدمین روز پس از تاریخ اول آوریل 33 سال پس از میلاد حضرت مسیح است.

 
این تاریخ روزی است که حضرت مسیح را به صلیب کشیده اند. و عدد 722 هزار و 500 از ضرب سه عدد مقدس پنج، 10 و 17 به دست آمده است (البته این اعداد را باید دوبار در هم ضرب کنید). زمانی که من این عدد را بدست آوردم تصمیم گرفتم تا آن را به اطلاع مردم جهان برسانم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره