وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز دوشنبه 12 اردیبهشت 1390

فال روز دوشنبه 12 اردیبهشت 1390
فروردین : امروز به خاطر کم شدن از شور و هیجانی که قبلا داشته اید، کمی افسرده شده و با همه چیز ناسازگاری می کنید اما از این حس به زودی رها خواهید شد، چرا که می توانید کمی نفس عمیق کشیده و دوباره فعالیت هایتان را از سر بگیرید؛ فقط ممکن است وقفه ای در شروع مجدد کارهایتان بوجود بیاید. نیازی نیست که نگران باشید چرا که انرژی از دست رفته تان خیلی زود به شما باز می گردد. بهتر است هرگاه فعالیتی را به پایان رساندید، کمی استراحت کرده و سپس فعالیت بعدی را آغاز نمایید.

اردیبهشت : امروز سعی کنید برای خود زمانی را در نظر گرفته و به آینده خود فکر نمایید. دیگران ممکن است معتقد باشند که شما بیش از حد آینده نگر هستید اما نیازی نیست که به حرفهای دیگران توجه نمایید چرا که آنها نمی توانند احساسات شما را درک کنند. نکته مهمی که باید توجه کنید این است که امروز نباید هیچ کاری را بدون فکر قبلی انجام دهید.

خرداد : امروز کاملا درمورد آنچه که می خواهید انجام بدهید، مصر و با انگیزه هستید، با حرکت عطارد و نزدیک شدن به زحل این قدرت را بدست می آورید که بتوانید با قدرت و وضوح بیشتری تفکر کرده و تصمیم بگیرید. اکثر اوقات شما از اینکه ذهن و فکر خود را تغییر بدهید و به چیزهای جدید بپردازید استقبال می کنید اما امروز دوست دارید به چیزی که در ذهن تان است، پرداخته و در رویاهایتان به سر ببرید. سعی کنید مثل همیشه انعطاف پذیر بوده و از سرسختی و لجاجت دست بردارید.

تیر : امروز تمایل دارید که با همکاران و دوستان خود، در مورد برنامه هایی که دارید صحبت کرده و آنها را نیز در جریان بگذارید. شما می توانید از تبادل نظر لذت ببرید اما باید درمورد قضاوت هایی که ممکن است از شما بشود نیز، صبور بوده و آنها را بپذیرید. تبادل نظر می تواند شما را با راه های جدید و الهام بخش آشنا کرده و ایده های تازه ای را به ذهن شما وارد کند!

مرداد : امروز بطور مداوم با خودتان بحث می کنید زیرا نیاز دارید بین خواسته هایتان و مسئولیت هایی که دارید به تعادل دست یابید. تعهداتی که از قبل داشته اید باعث می شود که امروز آزادی عمل کمتری داشته باشید. اما با تمام شرایطی که دارید به خوبی می دانید که چه کاری باید انجام دهید. بهترین کار این است که اهل عمل بوده و کارهایتان انجام دهید در اینصورت زمانی برای تفریح نیز بدست خواهید آورد.

شهریور : امروز می خواهید به بی بند و باری که در کارهایتان وجود دارد پایان بدهید چرا که امروز حس می کنید می توانید محکم و استوار باشید. اگر شخصی شما را تشویق کرد که با سرعت بیشتری کار کنید، توجه نکنید چرا که خودتان به شکل غریزی می دانید که کدام کار می تواند بهره وری شما را افزایش دهد. خوشبخاته امروز به طور موثر و خوبی می توانید از خود و ایده هایتان دفاع کنید. درمورد مواضعی که دارید نگران نباشید اما سعی کنید که با مواضع و صحبت هایتان کسی را اذیت نکنید!

مهر : یک ارتباط خوب و با نشاط می تواند باعث رشد احساسات شما بشود، درست در زمانی که فکر می کنید احساس و علاقه تان کاهش یافته است. خوشبختانه این توانایی را دارید که احساسات تان را به طور کامل توصیف نمایید. بد اخلاق نباشید هرچند که ممکن است راه رسیدن به هدف طولانی باشد.

آبان : شما نمی توانید درک کنید که چرا دوست یا همکارتان به وعده هایی که میدهد عمل نمی کند. تمایل دارید که شخص بخشنده ای باشید اما ممکن است شخصی باعث ناراحتی و عصبانیت شما بشود. باید این را بدانید که بداخلاق بودن و کینه داشتن چیزی ارزشمند نیست؛ شما نمی توانید دیگران را تغییر دهید. بهتر است مسئولیت هایی که دارید قبول کرده و مطمئن باشید پاسخ احساسات تان را دریافت خواهید کرد.

آذر : شما شخصی کلی نگر بوده و اینکه مجبور شوید به جزئیات پرداخته و گرفتار آنها شوید، برایتان آزار دهنده خواهد بود. با این جود سعی کنید امروز یک راه حل مستقیم برای بازگشت به اصول خود پیدا کرده و هیجانات خود را کنترل نمایید. سعی کنید اموری که مربوط به شما می شود را مدیریت کرده و به یک تعادل بین جاه طلبی و روح و روان خود دست یابید.

دی : شما شخص پرتلاشی بودید و کارهایتان را به اتمام رسانده اید بنابراین می توانید کمی تفریح کنید با اینکه ممکن است دیگران به شما حسادت بکنند بخصوص زمانی که کارهایشان را به پایان نرسانده اند، اما سعی کنید از وقت آزاد خود لذت ببرید. به استرس هایی که دارید فکر نکرده و فقط سعی کنید از زمان خود لذت ببرید.

بهمن : با اینکه شما شخصیتی وظیفه شناس دارید اما امروز متوجه خواهید شد که تاخیر انداختن هرچیزی می تواند باعث تاخیر در رسیدن به خواسته و نیازهایتان بشود. از وظایفی که مربوط به خانه و خانواده می شود کوتاهی نکرده و سعی کنید همیشه به خانواده تان اهمیت بدهید. امروز شروع کردن فعالیت جدید برایتان سخت است بنابراین ناامید نشوید و با دید مثبت به پیشرفت خود فکر کنید.

اسفند : شما به دنبال هیجانات تازه‌ای در زندگی تان هستید، تنها می‌توانید این هیجانات را تصور کنید؛ از تصور تا واقعیت راهی دراز و طولانی فاصله وجود دارد. شما نمی‌خواهید با واقعیت‌های زندگی تان روبرو شوید، این یک ریسک بزرگ است بهتر است با افراد مجرب و قابل اعتماد این مسائل را مطرح سازید تا شما را یاری دهند که از این افکار دور شوید.