وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درخواست احمدی نژاد از نمایندگان مجلس

درخواست احمدی نژاد از نمایندگان مجلس
محمود احمدی نژاد روز سه شنبه در دیدار كارگران نمونه سراسر كشور در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: میزان صادرات غیرنفتی در سال 83، 7 میلیارد دلار بود كه در سال 89 به 30 میلیارد دلار رسید و نشان داد كه ‘ما می‌توانیم’.
رییس قوه مجریه با تاكید بر این كه حجم صادرات غیرنفتی ایران باید امسال در یك جهش به 45 میلیارد دلار افزایش یابد خاطر نشان كرد: برای تحقق این هدف باید همه ظرفیت های كشور فعال شود و در تولید جهشی صورت گیرد.

رییس جمهوری گفت: اگر دو گام دیگر نیز در سال های آینده در این زمینه برداریم حجم صادرات غیرنفتی به رقم واردات كشور در حدود 60 تا 65 میلیارد تومان خواهد رسید.

رییس جمهوری با تاكید بر این كه جامعه ایران باید در تولید و اقتصاد نمونه باشد به ظرفیت ها و استعدادهای سرزمین پهناور ایران اشاره كرد و گفت: تحقق این هدف نیازمند كار و خلاقیت است و باید در جهت عدالت و تامین آینده نیز حركت كنیم.

احمدی نژاد از حل مشكل مسكن به عنوان دیگر ماموریت دولت در زمینه اقتصاد كشور نام برد و گفت: خوشبختانه طرح مسكن مهر شروع شده و تا رفع تمام كسریها و عقب ماندگیها در كشور ادامه پیدا خواهد كرد.

وی خاطر نشان كرد: طرح مسكن مهر آغاز كار است و یك مُسكّن محسوب می‌شود و درمان اصلی دولت برای حل مشكل مسكن در راه است.

رییس جمهوری گفت: این موضوع كه یك فرد سرمایه به دست آمده در طول 40 تا 50 سال از عمر خویش را جهت تهیه یك واحد آپارتمان پرداخت كند همواره از غصه های من بوده است كه چرا باید چنین وضعیتی وجود داشته باشد؟ و این فرد چه زمانی را در اختیار خواهد داشت كه به خود و خانواده خویش رسیدگی كند و به فكر تعالی خود باشد.

وی خاطر نشان كرد: اعتقاد ندارم كه در سرزمین پهناور ایران ملت ایران در خانه 40 تا 50 متری زندگی كنند و می شود همه ویلا داشته باشند؛ كه اگر برنامه را درست تنظیم كنیم و قیمت كاذب زمین را بشكنیم محقق خواهد شد.

وی با اشاره به دامن زدن به ارزش كاذب نظیر قیمت زمین در كشور گفت: كسانی هستند كه كار نمی‌كنند و با فضاسازی و خبرسازی درآمدی به جیب می‌زنند.

رییس جمهوری تصریح كرد: خانه های آپارتمانی متعلق به زمان سرمایه داری است كه عده ای برای عده ای خاص كارگری كنند در حالی كه خانه محل تربیت فرزندان، آرامش و زندگی است و اصل عزت انسانها باید در خانه انجام شود.

** برنامه گسترده دولت برای ایجاد زیرساخت های كشور

رییس قوه مجریه در بخش دیگری از سخنان خود از عمران و آبادانی كشور و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز به عنوان دیگر ماموریت دولت نام برد و گفت: كشوری كه می‌خواهد نمونه باشد باید سرتاسر سرزمین آن آباد باشد چرا كه هر جا عقب افتادگی است و امكانات لازم برای پیشرفت فراهم نیست فقر، فاصله و تبعیض نیز وجود دارد.

احمدی نژاد با اشاره به این كه دولت در سال گذشته با سرمایه گذاری به میزان 21 هزار و 500 میلیارد تومان ركوردی در كار عمرانی به ثبت رساند اظهار داشت: دولت در لایحه بودجه سال جاری 47 هزار و 500 میلیارد تومان در جهت ایجاد زیرساختها در نظر گرفته است كه دستكاریهایی در مجلس روی بودجه این بخش صورت گرفت و امیدوارم (در صحن علنی) اعتبارات این بخش را زیاد تغییر ندهند.