وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وام 20 تا 50 میلیونی برای خرید مسکن

وام 20 تا 50 میلیونی برای خرید مسکن
دولتی ها می گویند قیمت مسکن افزایش نیافته اما بررسی خبرآنلاین نشان می دهد طی سه ماه گذشته بین 5 تا 15 درصد قیمت هر متر مسکن در مناطق مختلف تهران افزایش یافته است.

براساس این گزارش اگر بودجه یک متقاضی خرید مسکن کمتر از 100 میلیون تومان باشد باید قید خرید مسکن در هر نقطه تهران البته با متراژ بالای 60 متر را بزند. در عین حال روش هایی برای تامین بودجه مورد نیازچون تهیه اوراق یا دریافت وام هم وجود دارد.که بر این اساس می توان بین 20 تا 50 میلیون تومان از نیاز خود را تامین کرد.

البته باید تاکید داشت که تنها در صورتی می توان از وام 50 میلیونی استفاده کرد که در ابتدا ماهانه بتوانید یک میلیون تا یک میلیون و100 هزار تومان قسط پرداخت کنید.براساس این گزارش در روش خرید اوراق که از روز اقدام تا دریافت آن تنها 12 روز زمان لازم است شما می توانید با گذاشتن دومیلیون و810 هزار تومان 20 میلیون تومان  اوراق خریداری کنید که با سود 12 درصد خواهد بود و ماهانه باید حدود 170 هزار تومان قسط دهید.

در عین حال در صورت آنکه به پول بیشتری چون رقم 50 میلیون نیاز داشته باشید باید به بانک های خصوصی و بانک ملت مراجعه و وام 50 میلیونی با بازپرداخت ماهانه یک میلیون و100 هزار تومان را دریافت کنید.در این بین باید تاکید شود در هر دو شرایط سند در رهن بانک قرار می گیرد.

 
این در حالی است که این روزها بازار کار دلالانی که این وام ها را برای متقاضیان خرید مسکن می گیرند بسیار داغ شده است و در بخری از موارد دیده می شود که متقاضیان برای دریافت مستقیم این وام به بانک ها با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند.