وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رئیس پلیس شدن شجاع ترین زن مکزیک

رئیس پلیس  شدن شجاع ترین زن مکزیک
شجاع ترین زن مکزیک در سن 20 سالگی رییس پلیس یکی از وحشت انگیز ترین شهرهای مواد مخدر شد.

ماریسول  والس گارسیا دانشجوی جرم شناسی و مادر یک فرزند پسر رییس پلیس شهر 10 هزار نفری پراکسدیس گواررو شد. این شهر 9148 نفری نزدیک  الپاسو تگزاس و شهر مخوف سی.اوداد واقع شده است. شهر خوآرز سی.اوداد وحشتناک ترین شهر مکزیک لقب گرفته و تا کنون 2 هزار نفر در آن در درگیری های مواد مخدر جان باخته اند.

پس از آنکه 15 نفر پیشنهاد رییس پلیس شدن را از سوی شهردار نپذیرفتند، ماریسول  به این سمت انتخاب شد. شهردار قبلی نیز در ماه ژوئن بوسیله افراد مسلح کشته شد و شهردار جدید مسئولیت انتخاب رییس پلیس را بر عهده گرفت. این شهر تنها یک ماشین پلیس بهمراه چند مامور پلیس در اختیار دارد.

 
ماریسول  لقب شجاع ترین زن مکزیک را گرفته و البته ارتش به اداره وی کمک رسانی خواهد کرد. ارتش در سراسر مکزیک در برنامه ای جامعه 50 هزار نیروی خود را جایگزین پلیس های فاسدی کرده که قبلا با قاچاقچیان مواد مخدر همکاری می کرده اند.

بر اساس مدارک منتشره دهها هزار افسر پلیس در مکزیک برای کارتل های مواد مخدر کار کرده و از آنها پول دریافت می کردند. رییس پلیس جدید ضمن شرکت در کنفرانس مطبوعاتی اعلام نموده قصد برخورد مسلحانه با جنایتکاران را ندارد و فقط میخواهد با توسعه برنامه های فرهنگی جامعه 10 هزار نفری شهرش را تغییر دهد. به گفته وی همه در این شهر می ترسند و وی می خواهد امنیت را با ترس عوض نماید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره