وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اخراج دختری ازمدرسه به دلیل بلندی قد

اخراج دختری ازمدرسه به دلیل بلندی قد
یک دختر نوجوان برزیلی که تنها 14 سال سن دارد، با 2 متر و 6 سانتیمتر قد عنوان بلند قدترین نوجوان دنیا را به دست آورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های برزیلی این دختر 14 ساله را که «الیسانی سیلوا» نام دارد کشف کرده‌اند. این دختر نوجوان با 2 متر و 6 سانتیمتر قد از یکسری مشکلات فیزیکی رنج می‌برد. الیسانی در یک خانواده فقیر در شهر کوچکی واقع در ایالت پارا برزیل بزرگ شده است. از میان 7 خواهر و برادر، وی تنها فرزند خانواده است که از سن 11 سالگی شروع به رشد بی اندازه کرده است.

قد بلند این دختر مشکلاتی برای وی ایجاد کرده است. برای مثال دو سال قبل مجبور شد مدرسه ابتدایی را به دلیل اینکه در اتوبوس مدرسه جا نمی‌شد ترک کند. وی علاوه بر مشکلات فیزیکی از میگرن دائمی نیز رنج می‌برد. در خانه همیشه باید مواظب سر خود باشد که به در و دیوار برخورد نکند. همچنین مشکلاتی نیز در خوابیدن دارد چرا که تخت این نوجوان نسبت به قد وی بسیار کوچک است.

این دختر در این خصوص گفت: متاسفانه والدین من پول کافی برای درمان من ندارند. به همین دلیل می‌خواهم خودم با کار کردن زندگی جدیدی را شروع کنم. به گفته کارشناسان، این دختر از بیماری ژیگانتیسم (غول آسایی) رنج می‌برد. این بیماری در اثر تولید بیش از حد هورمون رشد (سوماتوتروپین) پیش از رسیدن به سن بلوغ ایجاد می‌شود.

الیسانی هر سال 15 سانتیمتر رشد می‌کند و آرزو دارد که بازیکن والیبال یا بسکتبال شود. براساس گزارش کورییره دلا سرا، در برزیل با 190 میلیون نفر جمعیت، الیسانی تنها مورد بلند قد نیست. به طوریکه سه سال قبل یک پسر 25 ساله به نام خوزه کریستوائو دا سیلوا با 2 متر 24 سانتیمتر قد و پیش از آن هم یک پسر 24 ساله به نام «خولیسون فرندازس دا سیلوا» با 2 متر و 29 سانتیمتر قد شناسایی شده بودند.

علیرغم اینکه نام خانوادگی هر سه مورد قدبلند برزیلی «سیلوا» است اما هیچ رابطه خویشاوندی میان آنها وجود ندارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره