وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

می خواهید بدانید بچه‌ شما چه شکلی میشود !!

می خواهید بدانید بچه‌ شما چه شکلی میشود !!
چهره کودک شما ترکیبی از چهره شما و چهره همسر شماست! حالا تو این اوضاع که مردم قبل از به دنیا آمدن بچشون حتی صد در صد نمی‌دانند که پسر یا دختر، فکر کنید شما حتی یک عکس از بچتون تو یک سالگی دو سالگی دارید!!
 
برای اینکار لازم نیست به دکتر برید یا پیش یک جادوگر که تو گوی‌اش چهره فرزند شما را بهتون نشون بده! فقط کافیه پشت کامپیوتر خود بشنید و یک عکس از خودتون و همسر تون را به سایتی که در ادامه معرفی می کنم آپلود کنید و چهره فرزند خودتون رو ببینید!

تازه این سایت مثل دکترها و جادوگرها هیچ مبلغی از شما دریافت نمی‌کنه و رایگان است.

همچنین این سایت تصویری از افراد مشهور نیز داره (زن و مرد) که شما می‌توانید در صورت نداشتن همسر از آن تصاویر استفاده کنید! شما می‌توانید از جرج بوش تا برد پیت، آنجلینا جولی و… را انتخاب کنید یا اگر هم تصویر همسرتان را دارید، تصویر او را آپلود کنید!!

قدم به قدم با ما باشید تا به شما چهره فرزند آینده تان را نشان دهیم

1- ابتدا وارد سوید: www.makemebabies.com

2-در قسمت Upload Your Photo، عکسی از خود که چهره تان واضح باشد را وارد و آپلود کنید. روی go کلیک کنید. (فرمت تصویر باید Jpeg)

3-حالا عکس شما را نشان می دهد اگر نیاز به برش دارد انجام دهید و اگر احتیاجی ندارد روی Next کلیک کنید!

4-حالا شما باید چهره همسر خود را وارد کنید! شما می‌تواند از لیست تصایر افراد مشهور استفاده کنید یا چهره همسرتان را آپلود کنید.

5-اگر چهره همسرتان را وارد بعد از آپلود تصویر را به شما نشان می دهد که اگر خواستید برش بدهید، اگر هم نخواستید روی next کلیک کنید.
اگر از لیست افراد مشهور انتخاب کردید کار ساده‌تر است و شما بعد از آن صفحه ثبت نام را می‌بینید که می‌توانید از آن با کلیک Skip بگذرید!

6-حالا شما عکس خود و همسر خود را می‌بینید، زیر آن قاب‌هایی را می‌بینید که یکی از یکی زیباتر است، یکی از آنها را انتخاب کنید تا تصویر کودک دلبندتان در آن قرار گیرد!

7-حالا باید جنسیت او را انتخاب کنید! شما می توانید تعیین کنید پسر باشد تا دختر! یا می توانید این انتخاب را به خود سایت بدهید! از آنجا که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند یکبار پسر و دفعه دوم دختر انتخاب کنید.

8-حالا ملیت که مربوط به رنگ پوست می‌شود را تعیین کنید! آفریقا (سیاه پوست)، هند و اروپائی سفید پوست) یا مخلط… این سایت ادعا می‌کند اگر تعیین رنگ یا ملیت را به سایت بسپاریم که خودش اتوماتیک تشخیص دهد، تا 90 درصد به واقعیت نزدیک تر است!!! برای اینکار بگذارید حالت پیش فرض که همان Auto-Detcet باشد!

9-حالا اسم فرزند خود را نیز انتخاب کنید!