وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ابتلای دختر 203 كیلوگرمی به بی‌ اشتهایی !!

ابتلای دختر 203 كیلوگرمی به بی‌ اشتهایی !!
«مالیسا جونز» كه 21 سال دارد و چاق‌ترین دختر انگلیس با وزن 203 كیلوگرم بود، پس از عمل برداشت چربی در سال 2008 میلادی هم‌اكنون به شدت به بی‌اشتهایی مبتلا شده است، به طوری كه حتی غذاهای رژیمی خود را هم با اكراه می‌خورد.

رسانه‌های رسمی انگلستان اعلام كردند كه چاق‌ترین دختر انگلیسی با وزن 203كیلوگرم به بی‌اشتهایی مبتلا شده است.

به گزارش ایسنا، «مالیسا جونز» كه 21 سال دارد و چاق‌ترین دختر انگلیس با وزن 203 كیلوگرم بود، پس از عمل برداشت چربی در سال 2008 میلادی هم‌اكنون به شدت به بی‌اشتهایی مبتلا شده است، به طوری كه حتی غذاهای رژیمی خود را هم با اكراه می‌خورد.

این دختر جوان كه هم‌اكنون تنها 50 كیلوگرم وزن دارد در مصاحبه‌ای با «مجله كلوزر» یادآور شد: عمل جراحی برداشت چربی كه در سه سال قبل انجام دادم 10 هزار پوند هزینه برداشت. در آن سال پزشكان به من هشدار دادند كه در سن زیر 20 سال چنین عملی خطرناك است، اما من از زیر دست جراحان زنده بیرون آمدم.

به گزارش ایسنا، والدین این دختر جوان در این باره به روزنامه دیلی‌میل خاطرنشان كردند: «مالیسا» علاقه فراوانی به خوردن فست‌فودها، چیپس و شكلات داشت، به طوری كه روزانه 15 هزار كالری مصرف می‌كرد، در حالی كه یك دختر‌بچه در سن و سال او باید تنها روزانه دو هزار كالری مصرف كند. ما نمی‌توانستیم او را از خوردن باز داریم.

والدین این دختر اضافه كردند: پزشكان در نهایت به او هشدار دادند كه در صورت كم نكردن وزن دچار حمله قلبی شده و جان خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل، او عمل جراحی برداشت چربی را انتخاب كرد و هم‌اكنون به بی‌اشتهایی مزمن مبتلا شده است.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام رسانه‌های رسمی انگلستان، این دختر جوان پس از انجام عمل جراحی با نامزد خود ازدواج كرده و در فوریه در حالی كه در ماه ششم بارداری بود پزشكان مجبور شدند نوزادش را با عمل سزارین به دنیا بیاورند، اما متاسفانه پسرش یك ساعت پس از به دنیا آمدن درگذشت.