وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آبروی بازیگران سینما فقط 5000 تومان!!

آبروی بازیگران سینما فقط 5000 تومان!!
انتشار خبر دستمزد بازیگران سینمای ایران در یک برنامه تلویزیونی که از ان به عنوان زلزله ای در سینمای ایران یاد شد واکنشهای متفاوتی در جامعه بوجود آورده است.
تصور اینکه خانم هدیه تهرانی و آقای مهران مدیری برای بازی در هر فیلم 100 میلیون تومان دستمزد می‌گیرند و یا اینکه رضا عطاران و شهاب حسینی 70 میلیون برای شرکت در هر فیلم طلب می‌کنند برای کسانی که صبح تا شب کار می‌کنند تا لقمه نانی به کف آورند حیرت آور است .

آنچه این روزها به اصطلاح در زیر پوست شهر ریشه می داوند نفوذ عده ای سودجو به حریم خصوصی افراد مشهور جامعه صرفا" برای کسب درامد است.

به تازگی آگهی اینترنتی با عنوان " اینجا ایران است" از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می‌شود که مستقیما" روح و ذهن جامعه را هدف گرفته است.

در ایمیل تبلیغی، ادعا می‌شود که پشت پرده ارتباطات برخی بازیگران مشهور سینما از جمله نیکی کریمی ، مهران مدیری و بهاره رهنما به نمایش درخواهد آمد و برای جلب نظر مخاطب از جمله " شما حق دارید بدانید در جامعه چه می گذرد" استفاده شده است.

اطلاعات به دست امده نشان می‌دهد هیچیک از این محصولات دارای مجوز تولید و توزیع از سوی وزارت ارشاد نیستند اما به راحتی و از طریق فروش اینترنتی با پیک موتوری به دست متقاضیان می‌رسند.