وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رابطه نامشروع سه فوتبالیست مشهور با یک دختر !!

رابطه نامشروع سه فوتبالیست مشهور با یک دختر !!
ماجرا از زمانی آغاز شد که پلیس فرانسه در یک حمله شبانه به یک کلوب تعدادی دختر را بازداشت کرد. در بیندختران بازداشت شده، دختری 18ساله حضور داشت که پس از بازداشت اعلام کرد با سه بازیکن مشهور و معروف فرانسه ارتباطجنسی داشته است!
 
و این رابطه زمانی بوده است که کمتر از 18سال داشته و این یک جرم سنگین به شمار می رود!!زاهیا زهر دختری است که اعلام کرده با فرانک ریبری 27ساله(بازیکن تیم بایرن مونیخ)، کریم بنزما 22ساله (بازیکن رئال مادرید) و سیدنی گوو 30ساله ارتباط داشته است!

پس از این اعترافات پلیس فرانسه به بررسی این پرونده جنجالی پرداخته است و در تلاش برای بازگرداندن این بازیکن به فرانسه است تا از آنها بازجویی بکند.

 
درهمین حال وکیل کریم بنزما صحبت های این دختر را احمقانه خوانده و اعلام کرده است که همچین مسئله ای صحت ندارد و اززاهیا زهر شکایت کرده است اما چند ساعت پس از این اظهارات، این دختر اعلام کرده است که به زودی جزئیات بیشتری از این رابطه غیراخلاقی را منتشر می کند!
 
پس از صحبت های این دختر بود که وکیل کریم بنزما شکایتش را پس گرفت!!به هرحال باید منتظر ماند و نتیجه این ماجرای عجیب را مشاهده کرد.اگر این ادعاها صحت داشته باشد این بازیکنان به حداکثر 3سال زندان و پرداخت 40هزار پورو جریمه مواجه خواهند شد.