وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وام های ضروری دانشجویی افزایش می یابد

وام های ضروری دانشجویی افزایش می یابد
فرهاد جعفری در نشست خبری معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به این که هر سال20تا30درصد به دانشجویان متقاضی وام افزوده می‌شود، افزایش بودجه‌ صندوق که برای امسال2.6درصد در نظر گرفته شده، کفایت نمی‌کند.

وی خبر داد: اگر برای سال آینده تحصیلی اعتبارات کافی در نظر گرفته شود، وام ضروری را افزایش خواهیم داد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: در صورت موافقت هیئت امنا و جذب اعتبار کافی، ودیعه مسکن برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی هم افزایش خواهد یافت.

جعفری در ادامه به تشریح میزان وام‌های مختلف دانشجویی پرداخت و گفت: میزان وام تحصیلی برای دانشجویان مجرد به ماهانه38هزار تومان و برای متاهلان به56هزار تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: حق اولاد برای دانشجویان هم با200درصد افزایش به9000 تومان رسیده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اعلام کرد: وام دانشجویان ممتاز مجرد ماهانه114 هزار تومان و برای متاهلان168هزار تومان است.

جعفری اضافه کرد: وام خرید کالا هم با100درصد افزایش به200هزار تومان رسیده است.

وی سال گذشته را سال ثبت رکورد برای اعطای وام به دانشجویان وزارت بهداشت خواند و گفت: 168هزار و900وام در این سال اعطا شد که نسبت به سال1387در مدت دو سال دو برابر شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که اعتبار توزیع شده برای اعطای16نوع تسهیلات است، گفت: در سال گذشته نسبت به سال هشتاد و هشت 35درصد افزایش اعتبار داشته‌ایم.

جعفری رکورد زمانی اعطای وام پس از دریافت تقاضا از دانشگاه را بین سه تا پنج روز خواند و گفت: کیفیت خدمات با ارایه خدمات الکترونیک افزایش یافته است، به طوری که متقاضیان با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق به نشانیwww.srd.ir امکان بهره‌مند شدن از خدمات مختلف را خواهند داشت.