وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

میوه ای که شما را شاد خواهد کرد !!

میوه ای که شما را شاد خواهد کرد !!
این میوه اشتها‌آور، آرام‌بخش و تسكین‌دهنده اعصاب است، قوای فكری را تقویت می‌كند و باعث خوش خلقی می‌شود.

گیلاس بخورید تا خوش‌اخلاق شوید!
گیلاس دارای چربی كم و فیبر زیاد است و برای تصفیه خون در سیستم گوارشی بسیار مفید است. سموم بدن را دفع می‌كند و همچنین برای كاركرد منظم قلب، روده و معده نیز بسیار مفید است.

یك متخصص تغذیه گفت: گیلاس اشتها‌آور، آرام‌بخش و تسكین‌دهنده اعصاب است، قوای فكری را تقویت می‌كند و باعث خوش خلقی می‌شود.

مرتضی صفوی اظهار داشت: گیلاس یكی از میوه‌های لطیف و سرشار از املاح معدنی مانند كلسیم، فسفر، پتاسیم، منیزیم،‌ گوگرد و آهن و كبالت، مس، منگنز و روی است.

وی گفت: گیلاس دارای چربی كم و فیبر زیاد است و برای تصفیه خون در سیستم گوارشی بسیار مفید است. سموم بدن را دفع می‌كند و همچنین برای كاركرد منظم قلب، روده و معده نیز بسیار مفید است.

این متخصص تغذیه افزود: گیلاس اشتها‌آور، آرام‌بخش و تسكین‌دهنده اعصاب است، قوای فكری را تقویت می‌كند و موجب خوش خلقی افراد می‌شود.

صفوی گفت: كسانی كه رماتیسم و درد ورم مفاصل دارند می‌توانند گیلاس مصرف كنند. ضمن اینكه گیلاس برای افراد مبتلا به سنگ كلیه و سنگ صفرا بسیار مفید است.

وی ادامه داد: افرادی كه زیاد گوشت استفاده می‌كنند و خون آنها اسیدی است می‌توانند از گیلاس استفاده كنند به دلیل اینكه خون را قلیایی می‌كند.

این متخصص تغذیه اظهار داشت: گیلاس همچنین ملین است، خون را پاك و معده را نیز تمیز می‌كند، لاغر‌ كننده نیز است و افراد می‌توانند روزانه 250 تا 350 گرم از آن را در یك وعده غذایی مصرف كنند.